Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه‌ای خطاب به یک مقام کنگره‌ آمریکا گزارش داد یک شهروند ۳۲ ساله آمریکایی که به اتهام قاچاق انسان دستگیر شده بود، در بازداشت مأموران مرزی جان خود را از دست داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مأموران مرزی نام این مرد را «جیمز پاول مارکوویتز» عنوان کرده و گفته‌اند وی در ارتباط با پرونده قاچاق انسان بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اسنادی که به پایگاه خبری بازفید رسیده اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا در این بیانیه ادعا کرده است: «روز سه شنبه، ۴فوریه (۱۵بهمن) حدود ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی مأموران گشت مرزی آمریکا در منطقه  براکتویل، تگزاس به شهروند ۳۲ ساله آمریکایی در ارتباط با پرونده قاچاق انسان شک و او را بازداشت کردند.»

این اداره در ادامه بیان کرد: «حدود ساعت ۶ بعد از ظهر طی بازجویی در واحد براکتویل این فرد اضطراب و ترس از خود نشان داد، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به سرعت کمک‌های اولیه را اعمال کردند اما از آنجا که حال وی رو به وخامت رفت با اورژانس منطقه تماس گرفتند. حدود ساعت۶:۴۰ اورژانس رسید و با آمبولانس او را به بیمارستان محلی بردند. در ساعت ۹:۳۷ پرسنل آنجا  مرگ او را اعلام کردند.»

مقامات گمرک و حفاظت مرزی آمریکا تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند. به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، هیچ اطلاعاتی از هویت، بیماری و دلیل مرگ این شخص منتشر نشده است. همچنین گشت مرزی اطلاعاتی از نحوه بازداشت یا اتهامات وارده به این مرد ارائه نداده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهروند آمریکایی کنگره آمریکا صراط گمرک و حفاظت مرزی آمریکا مأموران مرزی قاچاق انسان حدود ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند

از زمان آغاز جنگ در ۷ اکتبر، رژیم صهیونیستی بیش از ۱۴ هزار کودک در نوار غزه را کشته است به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074510 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت