Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حسن خانی، نماینده سبک توتال هاپکیدوghf استان کرمان و رئیس هیئت ورزش های رزمی شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: چهارمین دوره مسابقات داخلی توتال هاپکیدو ghf به مناسبت دهه مبارک فجر، یادواره سردار سپهبد "شهیدحاج قاسم سلیمانی" با حضور علی صالحی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان انار، احمد انارکی محمدی نماینده مردم شهرستان‌های انار و رفسنجان و سیدحمزه صابری فرزند سردار شهید سیدعلی اکبر صابری به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان انار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ۱۱۰ بازیکن از ۴ باشگاه هاپکیدو شهرداری انار، باشگاه موی تای (مبارزان)، باشگاه هاپکیدو ستارگان و باشگاه سامبو و هاپکیدو خیبر گلشن در سبک توتال هاپکیدو ghf (رزم ترکیبی)، سلاح سرد (نانچیکو) و دفاع شخصی تیمی با هم به رقابت پرداختند.

حسن خانی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، باشگاه شهرداری انار به مربیگری امین قدیری نسب عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دهه فجر سردار سلیمانی هنرهای رزمی توتال هاپکیدو ghf شهرداری انار شهرستان انار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم