Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@09:30:47 GMT

استایل جدید «طناز طباطبایی» در جشنواره فجر 38/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۰۶۳۵

استایل جدید «طناز طباطبایی» در جشنواره فجر 38/ عکس

ساعت24 - طناز طباطبایی، بازیگر «شنای پروانه»، از جمله هنرمندانی بود که این فیلم را در کنار مردم در پردیس سینمایی کورش به تماشا نشست.

امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، طناز طباطبایی و مه‌لقا باقری، بازیگران «شنای پروانه»، شب گذشته (پنجشنبه ۱۷ بهمن) در پردیس سینمایی کورش در کنار مردم به تماشای این فیلم نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جشنواره فجر طنازطباطبایی طناز طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهرک» در بخش مسابقه جشنواره فیلم کازابلانکا

فیلم سینمایی «شهرک» در ادامه حضور در فستیوال‌های جهانی، به بخش مسابقه سومین دوره جشنواره‌ی سینمای مستقلِ «کازابلانکا» در مراکش راه یافت.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «شهرک» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی، در ادامه حضور خود در فستیوال‌های جهانی، به بخش مسابقه سومین دوره فستیوال سینمای مستقلِ «کازابلانکا» در مراکش راه یافت.

این جشنواره که از ۱۹ تا ۲۵ آوریل (۳۱ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت) برگزار می‌شود، در این دوره پذیرای آثار مستقلی از کشورهای مختلف جهان از جمله، آلمان، ایتالیا، روسیه، فرانسه، آرژانتین، عربستان سعودی، امارات و … است که با هم به رقابت می‌پردازند و علاوه بر «شهرک»، فیلم سینمایی «برندگان» ساخته حسن ناظر نیز دیگر نماینده ایران در این جشنواره است.



«شهرک» که ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی‌پور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، ساعت ۱۹ سه‌شنبه، ۲۳آوریل در فستیوال «کازابلانکا» اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی «شهرک» پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی «تریپولی» لبنان، «ویتره» فرانسه و «زاگورا»  در مراکش حضور پیدا کرده و توانسته بود چند جایزه اصلی این جشنواره‌ها را نیز از آن خود کند.

پخش بین‌الملل فیلم سینمایی «شهرک» به عهده کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است.

«شهرک» فضایی متفاوت، عاشقانه، رازآلود و معمایی را مدنظر قرار داده و داستان نوید فلاحتی، جوان علاقمند به بازیگری را روایت می‌کند که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی دیرینه خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ برگزاری جشنواره فجر معماری از امسال
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟
  • حضور طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان سریال یاغی
  • طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی | عکس
  • فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» از شبکه نمایش
  • «شهرک» در بخش مسابقه جشنواره فیلم کازابلانکا