Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:50:33 GMT

افتتاح کارخانه آرد و سیب زمینی در کمیجان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۰۷۷۶

افتتاح کارخانه آرد و سیب زمینی در کمیجان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی طرح های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی

رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه و هم مرز با مصر است که پس از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر شاهد استقرار گسترده آوارگان بوده است. اکنون نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی در این منطقه مستقر شده اند و همین موضوع باعث نگرانی مقامات بین المللی درباره هر گونه عملیات زمینی تل آویو در رفح شده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات صهیونیست امروز (چهارشنبه) علی رغم هشدار‌های بین المللی درباره وقوع فاجعه انسانی، از آمادگی ارتش این رژیم برای تخلیه رفح و حمله به مواضع حماس در این منطقه خبر دادند. 

یکی از سخنگویان کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بدون ارائه جزئیات تاکید کرد: اسراییل به حرکت رو به جلوی خود برای انجام عملیات زمینی در غزه ادامه خواهد داد. 

وزارت جنگ اسراییل از خرید ۴۰ هزار چادر بزرگ که هر کدام گنجایش ۱۰ تا ۱۲ نفر را دارند به منظور تخلیه غیرنظامیان از رفح و آغاز عملیات نظامی در این منطقه خبر داده است. با این حال، با توجه به حجم بالای غیرنظامیان، بعید است این جمعیت عظیم را بتوان به سهولت جابه جا کرد به ویژه آنکه برخی از این آوارگان فلسطینی پیش از این چندین بار جابه جا شده اند. 

یک منبع صهیونیست که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد: کابینه جنگ نتانیاهو در نظر دارد طی ۲ هفته آینده برای صدور مجوز تخلیه غیرنظامیان تشکیل جلسه دهد. برآورد می‌شود فرآیند تخلیه غیرنظامیان از رفح حدود یک ماه طول بکشد. 

این مقام صهیونیست از انجام عملیات زمینی بلافاصله پس از عملیات تخلیه رفح خبر داد، گرچه این امر منوط به چراغ سبز نتانیاهو به عنوان نخست وزیر اسراییل خواهد بود. 

نتانیاهو از حضور ۴ گردان حماس در رفح خبر داده و تاکید کرده است تنها با انجام عملیات در این منطقه است که می‌توان به پیروزی قطعی در جنگ رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش