Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:05:49 GMT

۴۸ کیلوگرم هروئین در مرز دوغارون کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۱۴۲۹

۴۸ کیلوگرم هروئین در مرز دوغارون کشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ رمضان رجبی جانشین فرماندهی انتظامی تایباد گفت: این میزان مواد مخدر با رصد دقیق اطلاعاتی و با همکاری نیرو‌های حفاظتی گمرک دوغارون از یک دستگاه تریلی ترانزیت حین ورود به کشور از سوی افغانستان کشف شد.

او ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی تبعه افغانستان دستگیر و کامیون حامل بار توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرماندهی انتظامی تایباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان کشف و ضبط شده و در این ارتباط تعدادی قاچاقچی ایرانی و افغانستانی هم دستگیر شده‌اند.   انتهای پیام //ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاق هروئین نیروی انتظامی خراسان رضوی گمرک دوغارون مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین زلفخانی گفت: در اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

­

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

­

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: در اجرای این طرح، در یک ماه گذشته تعداد ۲ هزار ۶۰۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

­

سرهنگ زلفخانی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های آرامش در شهر، ۳۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در اجرای این طرح، یک هزار و ۸۳۹ خرده فروش دستگیر شدند و ۴۲۶ کیلو و ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند