Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم کمک‌های مردمی شهرستان بوشهر به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان به ارزش ۱۶ میلیارد ریال ارسال شد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، سرهنگ امید بازدار  صبح امروز در نشست فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در بوشهر با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مردم اظهار داشت: خدمت به مردم در صدر اهداف و برنامه‌های بسیج و سپاه قرار دارد و در این مسیر پاسداران و بسیجیان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردم و محرومیت‌زدایی از ماموریت‌های سپاه است خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد نظامی حافظ اسلام و انقلاب، ارائه خدمات به مردم در عرصه‌های مختلف را نیز سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه در طول سالیان پس از انقلاب در عرصه‌های گوناگون افتخارات بزرگی را به‌دست آورده، بیان کرد: رفتن در بین مردم و محرومان و خدمت‌رسانی ویژه آنان در طول سال با تمام توان در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: انتظار مقام معظم رهبری از ما بسیجیان به‌عنوان کسانی که تفکر دینی، ولایی و انقلابی داریم این است که بسیج باید در عرصه‌های مورد نیاز جامعه ورود و در فعالیت‌های اجتماعی مقتدرانه به محرومان و مستضعفان رسیدگی کند.

بوشهر| محموله کمک‌های مردمی شهرستان دشتی به سیل زدگان سیستانی و هرمزگانی ارسال شد بسته‌های حمایتی توسط سپاه بوشهر در سیستان و بلوچستان توزیع شد نخستین محموله کمک‌های هلال احمر بوشهر به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد

وی تاکید کرد: اعتلای نظام اسلامی، سپاه و بسیج با استفاده از تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج را تداوم خواهیم بخشید تا این جبهه را تقویت کنیم.

بازدار از  ارسال مرحله دوم کمک‌های مردمی شهرستان بوشهر به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مرحله اول کمک‌رسانی ما به محض مطلع شدن از این حادثه انجام شد که از همه عوامل این کمک‌ها تشکر و قدردانی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه این کمک‌ها 16 میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: این کمک‌ها شامل 8 هزار پاکت آب‌میوه، 250 تخت پتو، لوازم‌التحریر شامل دفتر، مداد رنگی، خودکار، کیف مدرسه، 100 تخت موکت، پنکه، بخاری، برنج، فرش و خرما می‌شود.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر در امر جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زده‌های سیستان و بلوچستان، افزود: امید است مردم نوع‌دوست بوشهر در این امر الهی و در مرحله سوم کمک‌رسانی لوازم اساسی مردم سیل‌زده را توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحله دوم کمک های مردم کمک های مردمی شهرستان سپاه شهرستان بوشهر کمک ها ارسال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید علی طباطبائی فر اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی، برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان دچار سیلاب شده است که تیم‌های امدادی در منطقه مشغول امدادرسانی هستند.

وی افزود: هلال احمر یزد در راستای همدلی و کمک به هم‌وطنان در استان سیستان‌وبلوچستان، آماده خدمت رسانی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: بدین منظور با هماهنگی سازمان امداد و نجات، هزار و ۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از یزد با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه فوسو به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان بارگیری و ارسال شد.

گفتنی است بیش از این ۱۰ تیم متشکل از ۴۰ نیرو امدادی هلال احمر استان یزد با ۹ خودرو امدادی به همراه تجهیزات سیلاب و موتور پمپ و ... به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده و همچنان در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان