Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آقاییمدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ارزش ۴ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد فرصت اشتغال برای ۱۰۰۲ نفر از برنامه‌های این اداره کل در ایام ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دهه فجر است.

به گفته وی، آغاز عملیات احداث مخازن ذخیره سازی گاز مایع LPG به روش B.O.T با سرمایه گذاری هزار و ۴۲۰ میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۴۵ نفر و عملیات ساخت ۲ باب مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی به روش B.O.T با هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۲۴۰ شغل از جمله این پروژه هاست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه رادیویی سواحل استان در باند VHF با ایجاد ۶۰ فرصت اشتغال اظهار کرد: با اتمام این پروژه پوشش رادیویی خطوط ساحلی جنوب شرق کشور جهت ارائه خدمات ایمنی و نجات به شناور‌ها تکمیل می‌شود.

آقایی از آغاز عملیات اجرایی سیستم جدید شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری و شبکه آبیاری قطره‌ای بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر با اشتغال ۹۵ نفر خبر داد و اضافه کرد: انبار ترانزیت ۱۰ هزار مترمربعی طرح توسعه بندر شهید بهشتی و داکینگ ۳ فرورند شناور خدماتی در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی منجر به PM سه انبار در بندر شهید بهشتی، تعمیرات اساسی منجر به PM شش هزار متر مربع ابنیه در بندر چابهار و خرید و نصب دکل‌های مخابراتی و عملیاتی در سطح بنادر تابعه استان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر است.

آقایی، بهره برداری از قایق ویژه گشت دریایی یگان حفاظت سواحل استان، خرید، حمل و تحویل ۶ فروند بویه و علائم کمک ناوبری، تعمیرات اساسی و راه اندازی جرثقیل‌های ساحلی، راه اندازی ۴ دستگاه دیزل ژنراتور پورتابل، افتتاح راه بند‌های امنیتی بندر شهید بهشتی و ... را از دیگر پرژوه‌های دریایی و بندری استان در دهه فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادرودریانوردی دهه فجر بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان آغاز عملیات اجرایی بندر شهید بهشتی دریایی و بندری تعمیرات اساسی شهید بهشتی بهره برداری فرصت اشتغال دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 

سخنگوی شرکت ملی توزیع برق افغانستان(برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتیم، تصمیم گرفته شد کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ در اردیبهشت سال جاری آغاز شود.

حکمت‌الله میوندی افزود: بانک جهانی برای آغاز کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ آمادگی دارد.

پروژه کاسا-۱۰۰۰ در کنار ۵۰ میلیون دلار حق ترانزیت درسال، اهمیت یافتن توقفگاه و اعتبار ترانزیتی افغانستان در آسیا و برخی از امتیازات دیگر، مبلغ ۴۰ میلیون دلار از خدمات همگانی را در سال نصیب کشور افغانستان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور