Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری ریس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون در بیشتر محور‌های مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران هستیم و با توجه به لغزنده بودن سطح معابر به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام تردد همه جوانب ایمنی را رعایت کنند و حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر در محور کرمانشاه به اسلام ابادغرب و کرمانشاه به صحنه مه گرفتگی و محدودیت دید گزارش شده است، افزود: رانندگان قبل از تردد در محور‌های برون شهری وضعیت راه‌ها را از طریق مرکز مدیریت راه‌های استان (سامانه ۱۴۱) کنترل کنند.

ریس پلیس راه استان با بیان اینکه ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه را تحت کنترل دارند، بیان کرد: همچنین در گردنه‌هایی مانند بیدسرخ، مله ماس وقلاجه دو تیم ثابت به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستند تا در صورت نیاز به هم استانی‌ها خدمت رسانی کنند.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف و کولاک وضعیت اب و هوا وضعیت جوی وضعیت راه ها محور های مواصلاتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: همانند روال روزهای گذشته محور میاندوآب_ملکان با ثبت ۱۸۹هزار و ۷۸۸تردد، پرترددترین محور استان از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از ۲۴ اسفند سال گذشته که زمان آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ است، افزود: از زمان آغاز طرح تا ۵ فروردین سال جاری در مجموع بیش از ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون طبق آمار ثبت شده توسط دوربین های نظارتی تردد در ورودی و خروجی های استان از مرز یک میلیون گذشت.

این مسئول با اشاره به اینکه از آغاز طرح نوروزی متوسط درصد تردد وسیله نقلیه سنگین ۷.۴۲درصد است، یاد آور شد: طبق آمار ارائه شده از مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی، فاصله غیر مجاز با بیش ۴.۳۹درصد همچنان در صدر تخلفات جاده ای استان قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعاتی در استان ۲۲۳خودرو در ساعت است، اظهار کرد: در ۱۱روز گذشته از اجرای طرح نوروزی، ساعت بین ۱۷ تا ۱۸ اوج ساعات تردد در جاده های استان است.

وی ادامه داد: همچنین از آغاز این طرح به ترتیب خودروهای سواری و وانت بار با بیش از ۵میلیون و ۷۹۸هزار تردد بیشترین میزان تردد را در جاده های آذربایجان غربی دارند.

دست نشان با اشاره به اینکه در تمام محورهای مواصلاتی استان، تردد در جریان است، افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در برخی محورهای مواصلاتی استان از تمامی رانندگان تقاضا می شود برای داشتن سفر ایمن با سرعت مجاز و رعایت ایمنی اقدام به سفر کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید / توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتی‌متر رسید
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد