Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@03:09:01 GMT

شهردار جدید اندیشه انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۱۸۰

شهردار جدید اندیشه انتخاب شد

علی ملکی، با ۷ رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه به‌عنوان شهردار اندیشه انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیشه، پس از انتخاب بهروز کاویانی به‌عنوان شهردار شهریار، جلسه انتخاب شهردار شهر اندیشه با حضور اعضای شورای اسلامی برگزار و در این جلسه علی ملکی با ٧ رأی موافق شورای اسلامی به‌عنوان شهردار منتخب اندیشه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است شورای اسلامی شهر اندیشه طی برگزاری چند جلسه جهت انتخاب شهردار از بین افرادی مطرح، علی ملکی به‌عنوان شهردار شهر اندیشه با ٧ رأی انتخاب شد.

گفتنی است وی پس از طی کردن روال اداری و قانونی و شورای تطبیق شهرستان و پس از تائید استانداری محترم تهران سکان مدیریت شهرداری اندیشه را بر عهده خواهد گرفت.

ملکی دارای مدرک مهندسی عمران و شهرسازی، پیش‌ازاین معاون عمرانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران، معاون شهردار شهریار و در آخرین سمت پیش‌ازاین مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد فرمانداری شهرستان شهریار بوده است.

 

به گزارش فارس، ملکی در آبان ماه سال جاری توسط شورای اسلامی شهریار به‌عنوان شهردار منتخب شهریار انتخاب‌شده بود اما حکم وی توسط وزارت کشور صادر نشد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: شهریار علی ملکی استان تهران شهردار شورای اسلامی شهر اندیشه انتخاب شد عنوان شهردار شهردار شهر شهر اندیشه علی ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار شهرستان بردسکن گفت: ۳۰ آیتم برای انتخاب شورای نمونه شهر و روستا از استانداری به شهرستان‌ها ابلاغ شد و براین اساس در شهرستان کمیسیونی تشکیل و بعداز بررسی عملکرد شورا‌های روستا توسط شورای هر بخش دو روستا از هر بخش با تایید بخشداران و شورای شهرستان و شورا‌های ۳ شهر به کمیسیون مرتبط معرفی شدند.

علی دهقان زاده افزود: بعد از بررسی عملکرد شورا‌ها در کمیسیون طبق آیتم‌های ۳۰ گانه، شورای اسلامی شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان و شورای اسلامی روستای جلال آباد به عنوان شورای نمونه روستایی شهرستان و شورای اسلامی بخش مرکزی نیز به عنوان شورای نمونه بخش در شهرستان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن