Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:55:56 GMT

کاوه در رده دوم جدول گلزنان لیگ بلژیک قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۲۲۸۸

کاوه در رده دوم جدول گلزنان لیگ بلژیک قرار گرفت

مهاجم ایرانی شارلوا با هت تریک برابر زولته به رده دوم جدول گلزنان لیگ بلژیک صعود کرد.

به گزارش ایسنا، شارلوا شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ یک بلژیک به مصاف زولته وارگم رفت و ۴ بر صفر مهمانش را شکست داد. کاوه رضایی که در ترکیب اصلی شارلوا حضور داشت در این بازی درخشید و سه گل به ثمر رساند. 

رضایی با زدن ۳ گل در این دیدار، شمار گل‌های خود را در رقابت‌های این فصل لیگ بلژیک به ۱۱ گل رساند تا به رده دوم جدول گلزنان لیگ بلژیک صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش خوب رضایی در این دیدار بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی بلژیک داشت و سایت فوتبال نیوز این کشور با عنوان "شب فوق العاده رضایی" به درخشش این بازیکن در این مسابقه پرداخت و عنوان کرد مهاجم ایرانی بهترین بازیکن زمین بود و توانست با یک نمایش کامل برای تیمش هت تریک کند. 

در حال حاضر دیومیرسی مبوکانی مهاجم کنگویی تیم آنتورپ با ۱۴ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ بلژیک قرار دارد و کاوه رضایی با ۱۱ گل در تعقیب این بازیکن ۳۴ ساله است.

مهاجم ایرانی که فصل قبل در بروخه عملکرد خوبی نداشت و چندان به بازی گرفته نمی‌شد، در این فصل به صورت قرضی به تیم شارلوا پیوست و توانست بار دیگر ارزش‌های خودش را تکرار کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلوا مهاجم ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 انا لله و انا الیه راجعون 

 

چهره خدوم، مومن، متعهد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آقای دکتر پرویز داوودی پس از سال‌ها خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های گوناگون، به زیارت حضرت باریتعالی نائل شد. 

 

درگذشت این انسان فرهیخته، صدیق و پرتلاش را به جامعه دانشگاهی کشور و بعموم همکاران، علاقمندان و دست پروردگان و مصیبت دیدگان و علی الخصوص به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه قادر متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

 

محسن رضایی

 

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟