Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت دولت آیین‌نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی را اصلاح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت‌خانه‌های کشور، دادگستری و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، آیین‌نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی را اصلاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اقلام اطلاعاتی مربوط به مجموعه نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و چگونگی قرار گرفتن آن ها در این پایگاه، از طریق دستورالعمل اجرایی که مشترکاً از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت موضوع این آیین‏‌نامه، ظرف دو ماه از تاریخ ابلاغ این تصویب‌نامه تنظیم و ابلاغ می‏ شود، تعیین خواهد شد.

همچنین، به اشخاص حقوقی، نهادها و مؤسسات عام‌المنفعه نظیر کانون‌های وکلای دادگستری و اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و تعاون و سازمان‌های نظام‌های حرفه‌ای که به موجب قوانین یا مقررات مربوط ایجاد شده یا می‌شوند، بدون نیاز به ثبت در هر یک از قالب‌های شخصیت حقوقی، شناسه ملی اختصاص داده می‌شود.

رعایت این موضوع در مورد آن دسته از اشخاص مذکور که به ثبت رسیده‌اند نیز الزامی است. در صورت ابهام در تطبیق مصادیق با این حکم، نظر معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در هر مورد ملاک عمل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هیئت دولت پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند

به نقل از پایگاه خبری سازمان اطلاعات فراجا، ماموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قزوین، تعداد ۲ صفحه اینستاگرامی با محتوای ضد امنیتی را شناسایی کردند.

در توضیحات بعدی این پایگاه آمده که ضمن مسدود سازی و حذف محتوای مجرمانه با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • هیئت های مذهبی نیروهای مسلح استان اردبیل تحقق "وعده صادق" را گرامی داشتند
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است