Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از حضور استان همدان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد و گفت: اپلیکیشن چشم سوم و تصاویر پانارامای همدان در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

علی مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در تهران خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نمایشگاه که بزرگترین رویداد گردشگری سالانه کشور است،  هرسال با مشارکت شرکت‌ها و موسسات بزرگ گردشگری داخلی و خارجی، ادارات و نهادهای فعال در حوزه گردشگری و ادارات کل استان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه سعی در عرضه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری خود، تعامل و همکاری متقابل، برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی برای یک سال کاری دارند.

وی اضافه کرد: تفاوت نمایشگاه سیزدهم با ادوار پیشین نمایشگاه، همزمانی و برگزاری مشترک نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی است و فرصتی فراهم شده تا محصولات گردشگری و تولیدات صنایع‌دستی همزمان به مشتریان واقعی از جمله تورگردانان و شرکت‌های خدمات مسافرتی معرفی و عرضه شود.

مالمیر خاطرنشان کرد: استان همدان به منظور استفاده از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان و با هماهنگی و همکاری فعالان بخش خصوصی گردشگری و صنایع‌دستی، در دو غرفه به مساحت ۲۴۰ مترمربع شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه غرفه استان همدان در سالن خلیج فارس نمایشگاه مستقر شده است افزود: سعی شده است با طراحی و تنظیم غرفه‌ای فاخر و حضوری قدرتمند نام و آوازه استان سربلند همدان در پایتخت و بزرگترین بازار هدف گردشگری داخلی طنین‌انداز شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان یادآور شد: در این نمایشگاه زیرساخت‌های گردشگری استان از جمله هتل‌ها و مراکز اقامتی، مجموعه‌های گردشگری علیصدر، تله‌کابین گنجنامه، شهربازی رنگین کمان، برندهای شهرهای جهانی صنایع‌دستی لالجین و ملایر، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و تعدادی از برترین تولیدکنندگان صنایع‌دستی متنوع را به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: سایت گردشگری استان به عنوان برترین سایت حرفه‌ای گردشگری به انتخاب دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی و برای نخستین بار در کشور اپلیکیشن چشم سوم با تکنولوژی VR ،AR و تصاویر پانامارا را رونمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/89003/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری همدان نمایشگاه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان گردشگری و صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان بین المللی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌ام فروردین‌، روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی بازدید از بناها و عمارت‌های تاریخی کردستان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد اظهار کرد: علاقه‌مندان به موزه و آثار تاریخی می‌توانند در روز پنجشنبه سی‌ام فروردین‌ماه «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» به صورت رایگان از بافت‌ها، بناها و محوطه‌های تاریخی سطح استان بازدید کنند.

وی افزود: در این راستا منزل آزموده اردلان و عمارت‌های ملک‌التجار، وکیل و مشیر دیوان آماده بازدید علاقمندان، گردشگران و مردم استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۲ اثر ثبت ملی شده و یک اثر منظر فرهنگی هورامان به عنوان ثبت جهانی در استان کردستان وجود دارد.

کد خبر 745580

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد