Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سید محمد سیدی در جلسه کیفیت بخشی به مدارس شبانه روزی گفت : جلسه استانی کیفیت بخشی به مدارس شبانه روزی روستا مرکزی مناطق کمتر برخوردار مبتنی بر فعالیت‌های مربوط به برنامه‌های ۳ و ۴ و ۵ زیر نظام راهبری سند تحول بنیادین برگزار شد.

او افزود : ۱۳ هزارو ۷۷۱ دانش آموز استان در ۸۷ مرکز شبانه روزی تحصیل می‌کنند که ازین تعداد ۶ هزارو ۶۷۲ نفر دختر و ۷ هزار و ۹۹ نفر پسر می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد سیدی گفت : ۵ هزارو ۹۱ دانش اموز در ۳۹ دبیرستان شبانه روزی متوسطه اول و ۸ هزارو ۶۳۸ دانش آموز در ۳۵ مرکز شبانه روزی متوسطه دوم تحصیل می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان افزود: مدیریت و راهبری تهیه وتوزیع بسته‌های شش گانه شامل (بسته آموزشی مدیران وسرپرستان، بسته تجهیزات آموزشی، بسته بهداشت، بسته تربیت بدنی وسلامت، بسته امکانات رفاهی وخانوادگی و بسته عمران و نوسازی) می‌باشد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش و پرورش خراسان شمالی مدارس شبانه روزی مدارس شبانه روزی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد