Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین زمان برای سفر به بهشت گمشده ترکیه، مارماریس

مارماریس، بهشت گمشده ترکیه یکی از زیباترین مناطق توریستی این کشور است که سفر به آن مخصوصا در آستانه فصل بهار از بهترین گزینه های سفر در این موقع از سال است. از نظر آب و هوایی مارماریس در بین 100 کاندیدای مناسب جهان برای سفر قرار دارد و این خود از اقلیم مناسب آب و هوایی این جزیره مخصوصا برای سفر خبر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان زیادی تا شروع تعطیلات نوروز باقی نمانده و دیدن سرزمین مرمرها، یکی از بهترین پشنهادها برای گذراندن تعطیلات بهاری پیش روست. به همین خاطر امروز می خواهیم در این مقاله، بهترین زمان رزرو تور مارماریس را مورد بررسی قرار دهیم.

موقعیت جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی مارماریس

مارماریس شهری ساحلی است که در جنوب غربی ترکیه و در میان سواحل دریای اژه و دریای مدیترانه قرار گرفته است. بزرگ ترین دلیلی که باعث خاص بودن طبیعت مارماریس شده، قرارگیری آن در بین رشته کوه های کنار دریاست.

به صورت کلی، موقعیت جزیره مارماریس به صورتی است که آب و هوایی بندری و مدیترانه ای دارد. به همین خاطر، مارماریس در تابستان ها دارای آب و هوایی مرطوب و البته گرم است و زمستان هایش، سرد و بارانی است و در سردترین حالت ممکن، دمای هوا این شهر بین 10 تا 15 درجه سانتی گراد است.

البته دمای میانگین در جزیره مارماریس در زمان‌های مختلف سال کاملا متغیر است و نمی توان درجه دمایی خاص و ثابت را برای آن در کل مدت سال متصور شد. همچنین با توجه به رطوبت موجود در هوا، در بیشتر سال به جز چند هفته در تابستان، هوا معتدل و دلنشین است. در فصل زمستان و سرما هم، احتمال بارش باران یا برف در جزیره مارماریس کم است.

سفر به مارماریس در فصل بهار

مارماریس در فصل بهار، به معنای واقعی بهشتی است دیدنی و زیبا. دمای معتدل هوا به همراه رطوبت همیشگی جزیره ترکیب می شوند و یکی از بهترین آب و هواهای جهان را به وجود می آورند. شروع فصل بهار در مارماریس از اواسط اسفند تا اواسط خرداد است. هوا در مارماریس تا اواسط بهار بسیار خوب و متعادل است اما هر چه که به پایان آن نزدیک تر می شویم، گرمای آن بیشتر هم می شود. بهار یکی از بهترین زمان ها برای سفر به مارماریس است و از همین رو، یکی از شلوغ ترین زمان ها برای سفر به این جزیره است. حال که به شروع بهار نزدیک می شویم، پیشنهاد می کنیم تا برای سفر به مارماریس در این فصل، هر چه زودتر نسبت به خرید تور مارماریس و یا رزرو هتل در مارماریس از طریق یکی از بهترین شرکت های خدمات گردشگری و مسافری ایران، اقدام نمایید تا بتوانید به راحتی به این جزیره زیبا، سفر کنید.

سفر به مارماریس در فصل تابستان

آب و هوای مارماریس با این که در کل سال معتدل است اما چند هفته ای این شهر بندری در فصل تابستان، گرم تر از هر زمان دیگری می شود. ولی با این حال در نگاهی کلی تر، آب و هوای مارماریس در تابستان نسبت به دیگر جزیره های ترکیه، معتدل تر است و گرمایش نسبت به جاهای یگر، مطلوب تر است. تابستان یکی از دیگر فصل های شلوغ گردشگری مارماریس است و این شهر از همیشه خود در این فصل شلوغ تر خواهد بود. شروع فصل تابستان در مارماریس از اواسط خرداد تا اوائل شهریور است.

سفر به مارماریس در فصل پاییز

با شروع فصل پاییز، آب و هوای مارماریس رو به سردی می گذارد. البته این سردی اصلا اذیت کننده نیست و به خاطر وجود رطوبت در هنگام وزش باد، به اکثر افراد و مسافرین حس خوبی خواهد داد. در فصل پاییز، حدودا در هر 3 ماه پاییز، به‌ صورت متوسط ۱ تا ۳ روز بارش باران و یا حتی گاهی برف وجود دارد. شروع فصل پاییز در مارماریس از اواسط شهریور تا اواسط پاییز است.

توجه نمایید که سفر به مارماریس در هر زمانی خوب و دلنشین است اما اگر می خواهید سفری ارزان تر از هر زمان دیگری به مارماریس داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا در پاییز به این شهر سفر کنید زیرا هزینه خرید تور مارماریس و یا رزرو هتل در مارماریس به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

سفر به مارماریس در فصل زمستان

و اما می رسیم به فصل سرد مارماریس، یعنی زمستان. زمستان های مارماریس از اواسط آذر شروع شده و تا اوائل اسفند ادامه دارد. در فصل زمستان هم میزان گردشگر در مارماریس کم است و هم هزینه سفر به آن بسیار کمتر از بهار و تابستان است. مارماریس در زمستان به‌ طور متوسط بین 3 تا 6 روز بارش برف و باران دارد و با این که سرمای آن اذیت کننده نیست اما به نسبت زمان های دیگر، سردتر است.

در این مقاله هر 4 فصل مارماریس را برایتان مورد بررسی دقیق قرار دادیم. بر اساس این بررسی ها، بهترین زمان ها برای سفر به سرزمین بهشت گمشده ترکیه، بهار و تابستان است و ارزان ترین فصول برای سفر نیز، 2 فصل پاییز و زمستان هستند. با تمام این اوصاف پیشنهاد می کنیم تا مارماریس را در بهار حتما ببینید زیرا هیچ جایی به زیبایی مارماریس در این فصل نیست. پس چه بهتر که خود و عزیزانتان را به یک سفر به همراه تور مارماریس دعوت کنید.

اگر مسافر مارماریس هستید، باید درباره سفر با هواپیما به مارماریس نکته ای را بدانید. در حال حاضر، پرواز مستقیم به مقصد مارماریس وجود ندارد. اما در مقابل می توان از پرواز مستقیم تهران به مقصد شهر ازمیر که فاصله ای بسیار کم با هم دارند، استفاده نمود و بسیار راحت تر از قبل با خرید بلیط هواپیما ازمیر به این شهر سفرکرد.

برای رزرو بلیط هواپیما ازمیر روی لینک ذیل کلیک کنید:

www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-ازمیر/

 

 

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترین زمان ها برای سفر پیشنهاد می کنیم فصل زمستان یکی از بهترین تور مارماریس فصل تابستان بهترین زمان آب و هوایی فصل پاییز شروع فصل تا اواسط فصل بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام مدت‌ها با گلزنی‌های پیاپی برای رئال مادرید و رکوردشکنی‌‌های متوالی در صدر اخبار سایت‌های ورزشی قرار داشت اما با شروع سال ۲۰۲۴ علیرغم درخشش و تاثیرگذاری در بازی‌ها، در گلزنی ناکام می‌ماند.

پس از دبل برابر خیرونا در ۱۰ فوریه، او دیگر نتوانسته بود در پیراهن رئال گلزنی کند. ۶ بازی و صفر گل برای بازیکنی که به گل زدن عادت کرده بود و خوشحالی‌های گل معروفش را در ذهن هواداران حک کرده بود، آمار عجیبی بود.

رئالی‌ها امیدوار بودند در بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد او به مسیر گلزنی برگردد اما تاکتیک دفاعی کارلو آنچلوتی خط حمله رئال را کمرنگ کرده بود.

با این حال رئال بدون نیاز به گلزنی بلینگام سیتی را حذف کرد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. حالا وقت یک دیدار مهم دیگر بود، ال‌کلاسیکوی برگشت.

علاوه‌بر حساسیت‌های ال‌کلاسیکو سه امتیاز بازی تاثیر بسیار زیادی در حرکت رئال به سمت قهرمانی لالیگا می‌گذاشت و بلینگام این موضوع را به خوبی درک کرده بود.

در حالی‌که بازی تا وقت‌های اضافه نیمه دوم با نتیجه مساوی دنبال می‌شد، ارسال لوکاس واسکز که از همه گذشته بود، به همان کسی رسید که هواداران آرزویش را داشتند. بلینگام با یک ضربه محکم و فوق‌العاده دروازه بارسا را فرو ریخت و رئال را به گل سوم رساند.

او که در ال‌کلاسیکوی رفت با دبل مرد اول تیمش شده بود، امشب هم همه توجه‌ها را به خود جلب کرد و توانست با به‌دست آوردن سه امتیاز برای تیمش، به بهترین شکل ممکن به مسیر گلزنی برگردد.

دیگر خبرها

  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • لذت از بهار با گل همیشه بهار
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • حاکمیت لانینا بر کشور از تابستان | وضعیت بارش‌ها در پاییز و زمستان چگونه خواهد بود؟
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب