Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@16:50:31 GMT

نشانه های جعلی بودن لیست اصلاح طلبان در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۳۱۷۰

خرداد: شورای عالی اصلاح طلبان اعلام کرده که لیستی در تهران ارائه نخواهد کرد اما جالب اینجاست که به رغم این تصریح واضح باز برخی جریان ها با ارائه لیستی مدعی شدند که اصلاح طلبان در تهران لیست انتخاباتی داده اند.
به گزارش خرداد، روزنامه اعتماد در همین رابطه به لیست ارائه شده واکنش نشان داده و نشانه های جعلی بودن آن را بر شمرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعتماد نوشته است::با وجود آنکه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اعلام کرد جناح چپ، لیستی در انتخابات نخواهد داشت برخی احزاب که مخالف این تصمیم بودند از فردای همان روز بر طبل لیست ائتلافی میان چند حزب کوبیدند که بارزترین آنها حزب «جمهوریت»، «مردم‌سالاری» و «ندای ایرانیان» بود.

این روند تا آنجا ادامه پیدا کرد که طی روزهای گذشته لیست‌هایی با اسامی‌ چهره‌های اصلاح‌طلب در فضای مجازی دست به دست می‌شد. لیستی که خالی از اشتباه نبود و از همین‌جا می‌شد به صحت آن شک کرد. مهم‌ترین اشتباه این لیست آن است که «محمدرضا خباز»، «فاطمه ذوالقدر»، «محمدعلی وکیلی» و «افشین اعلا» در لیست تهران معرفی شده‌اند حال آنکه بنابر پیگیری‌های «اعتماد» این افراد حوزه‌های انتخابیه خود را تغییر داده‌اند؛ چنان‌که فاطمه ذوالقدر حوزه انتخابیه خود را از تهران به میناب تغییر داده یا محمدعلی وکیلی هم که موفق به عبور از فیلتر شورای نگهبان شد، ظاهرا قرار است از شیراز پا در گود انتخابات بگذارد.

افشین اعلا نیز ترجیح داده تا از یکی از شهرهای استان مازندران (احتمالا نور که زادگاهش نیز هست) خود را به معرض انتخاب بگذارد.


برچسب ها: اعتماد ، اصلاح طلبان ، انتخابات

منبع: خرداد

کلیدواژه: اعتماد اصلاح طلبان انتخابات اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس در نشست خبری پس از شکست 4-2 برابر العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما عادت ندارد مسابقات را بدون پیروزی پشت سر بگذارد اما ما در ریاض که برای کسب مجوز صعود به فینال تلاش خواهیم کرد‌. ما می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم.

او در ادامه در واکنش به اینکه الهلال اعتماد به نفس زیادی برای این بازی داشت، گفت: اعتماد به نفس ما بیش از اندازه نیست، اما در فوتبال نمی‌توان اتفاقات بازی را کنترل کرد‌. ما عادت نداریم چهار گل دریافت کنیم و سه پنالتی بدهیم، پس باید دلیل این اتفاق را پیدا کنیم و آن را اصلاح کنیم.

سرمربی الهلال افزود: زمان کافی تا بازی برگشت وجود دارد که طی آن مراحل ریکاوری بازیکنان را انجام خواهیم داد و آماده بازی برگشت خواهیم شد.

وی در مورد عدم استفاده از صالح الشهری از ابتدای بازی توضیح داد: در صحبتی که قبل از بازی با او داشتم، گفت که اگر به من نیاز داری، از حاضرم نیم ساعت بازی کنم. او از زمان آخرین مصدومیتش تا به حال در تمرینات گروهی ما شرکت نکرده و به همین دلیل در ترکیب اصلی حضور نداشت نداشت و تا امروز روی محل مصدومیتش یخ می‌گذاشت.

ژسوس درباره نحوه برخوردش با هواداران الهلال حاضر در ورزشگاه هزاع بن زاید و معنای علامتی که به آنها داد، گفت: من به آنها می گفتم که بازی برگشت در ریاض است و می‌دانم که بازی پر سر و صدایی خواهد بود و مطمئن هستم که در ریاض به فینال صعود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • نشانه‌هایی که می‌گویند کلیه‌های شما به درستی کار نمی‌کنند + فیلم
  • علت سنگ کیسه صفرا چیست؟ + علائم
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • چین: هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است