Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@13:46:24 GMT

سیدجلال: حق پرسپولیس در دربی برد بود

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۳۶۷۷

سیدجلال: حق پرسپولیس در دربی برد بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ تیم‌های غرب آسیا همگی تیم‌های خوبی هستند و الدحیل هم از بهترین‌های آسیاست و مطمئنا ما بازی خیلی سختی با این تیم خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی که از عوامل موفقیت سرخپوشان تهرانی در سال‌های گذشته بوده حالا تبدیل به مهره مؤثر و ثابت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی درباره دربی و همچنین بازی با الدحیل صحبت‌هایی کرده است که در زیر می‌خوانید:

* دربی با همه حساسیت‌هایش به پایان رسید و امتیازات تقسیم شد. درباره این بازی چه صحبتی دارید؟

به‌هرحال از قبل هم مشخص بود که دربی بازی سختی برای هر دو تیم است. می‌دانستیم که یک بازی حساس و مهم را پیش رو داریم هر چند که این بازی هم مثل سایر بازی‌ها سه امتیاز بیشتر ندارد. با این همه امتیازات این بازی تقسیم شد و به نظرم هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند به طوری که هواداران راضی به خانه برگشتند.

* استقلالی‌ها معتقدند که گل دوم پرسپولیس آفساید بود و به همین خاطر روز گذشته بیانیه هم منتشر کردند.

من کاری به این حرف‌ها ندارم و قطعاً کارشناسان داوری بهتر می‌توانند درباره این مسائل صحبت کنند، اما گل اول آنها به ما کاملاً و صد درصد خطا بود. بازیکن حریف روی محمد انصاری خطای واضحی انجام داد که داور آن را نگرفت. با این حال به نظر من حرف کارشناسان در این مورد مهم است. حق پرسپولیس در این بازی برد بود. ما به دنبال برد در بازی مقابل استقلال بودیم. قبل از بازی آقای گل‌محمدی به ما گفته بود که باید هجومی بازی کنیم و به سمت دروازه حریف حمله کنیم تا بتوانیم برنده شویم. البته ما در این بازی تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم، اما سیستم بازی استقلال بسته بود و آنها با شیوه ۲-۵-۳ کار را برای ما سخت کرده بودند. هر چند که ما با تمام این سختی‌ها تلاش کردیم بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

* پرسپولیس دو روز دیگر بازی بسیار مهمی مقابل الدحیل در قطر دارد و به نوعی لیگ قهرمانان آسیا از روز سه‌شنبه برای پرسپولیس آغاز می‌شود. درباره این بازی چه صحبتی داری؟

به نظر من تیم‌های غرب آسیا همگی تیم‌های خوبی هستند. همین تیم الدحیل از بهترین‌های آسیاست و مطمئناً ما بازی خیلی سختی با این تیم خواهیم داشت. ما چند بار با الدحیل بازی کردیم. همیشه بازی‌های ما سنگین و حساس بوده است، اما امیدوارم که بتوانیم روند خوب‌مان را در بازی‌های آسیایی از همین هفته اول آغاز کنیم، هرچند که بازی کردن در قطر آنهم مقابل الدحیل سخت است، اما ما باید کنترل زیادی روی بازی خودمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

گلایه سیدجلال حسینی از یک خیانت در باشگاه

* یکی از نگرانی‌های هواداران پرسپولیس حضور بازیکن مطرحی به نام مانژوکیچ در الدحیل است که تا همین چند ماه قبل کنار کریستیانو رونالدو بازی می‌کرد.

به‌هرحال همان‌طور که گفتم تیم‌های غرب آسیا همگی سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند و می‌بینیم که بازیکنانی مثل ژاوی، گابی، بغداد بونجاح و ... در لیگ قطر بازی کرده و می‌کنند. حالا مانژوکیچ هم به الدحیل آمده که بازیکن بسیار تأثیرگذاری است. او در بهترین تیم‌های دنیا بازی کرده است، اما با این حال امیدواریم که بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم و باعث سربلندی پرچم کشورمان شویم.

* موضوعی که نگران‌کننده است خستگی پرسپولیس از بازی‌های متوالی است. این مسئله نگران‌کننده نیست؟

نه تنها پرسپولیس بلکه همه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خسته هستند و مشخص نیست که چطور برنامه‌ریزی صورت گرفته است، چرا که ما یک تعطیلی طولانی‌مدت داشتیم و حالا باید هر سه چهار روز یک بار بازی کنیم که این مسئله باعث خستگی بازیکنان می‌شود. با همه این سختی‌ها و خستگی‌ها باید تلاش کنیم و امیدوارم که در این چند روز باقیمانده ریکاوری خوبی انجام دهیم تا بتوانیم عملکرد خوبی مقابل این تیم قدرتمند قطری داشته باشیم.

* پرسپولیس دو فصل قبل به فینال آسیا رفت و فصل گذشته از مرحله گروهی آسیا حتی بالا هم نیامد. به نظر شما چه سرنوشتی برای پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان رقم خواهد خورد؟

باید ببینیم شرایط مسابقات چطور است. به‌هرحال کادرفنی پرسپولیس به تازگی به تیم آمده و قطعاً تفکرات خاص خودش را دارد، اما ما باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. مسابقات آسیایی هم از روز سه‌شنبه برای ما آغاز می‌شود و همیشه در چنین مسابقاتی اولین بازی مهمترین بازی است. امیدوارم بتوانیم دست پر به تهران برگردیم. البته با تصمیماتی که گرفته شده سه بازی اول ما خارج از خانه است که این مسئله کارمان را خیلی سخت می‌کند. در کل ما به این فکر نمی‌کنیم که به فینال آسیا رفته‌ایم یا در مرحله گروهی حذف شدیم، بلکه برای ما آغاز مسابقات از روز سه‌شنبه خواهد بود و فقط به این مسابقات که در پیش است، فکر می‌کنیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دربی 91 سیدجلال حسینی روز سه شنبه تا بتوانیم خیلی سخت بازی ها برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی تاکید کرد که تیمش در دربی مقابل اینتر با غرور، مسئولیت و اشتیاق بازی خواهد کرد. پیولی وضعیت سختی را در میلان تجربه می‌کند. تیم او هفته گذشته در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا از رم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در آن سوی شهر، اینتر این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی آتی به دست آورد. اینت در صورت برد در این بازی حساس کسب جام را قطعی خواهد کرد.

پیولی در نشست خبری قبل از این بازی درمورد روحیه بازیکنانش گفت:"می‌توانیم از همه اصطلاحاتی که می‌خواهیم استفاده کنیم: غرور، مسئولیت و اشتیاق. این بازی را مانند فرصتی برای رستگاری می‌بینیم.

فشار روزهای اخیر با حذف از لیگ اروپا؟

باید کار کنیم چون اکنون تمام شده و حذف اتفاق افتاده است. ما ناراحت بودیم، سعی کردیم روی کاری که فردا باید انجام شود، تمرکز کنیم.

اتفاقات قابل پیش بینی در دربی؟

پیروزی در دربی برای همه چیزهایی که قبلاً گفتیم، بسیار مهم است. بیایید در مورد من صحبت نکنیم، مدت زیادی است که در مورد آن صحبت شده است. فکر می‌کنم این به هیچ‌کس کمک نکرده است، حداقل به من که کمکی نکرده است. میلان من هنوز هم می‌تواند چیزهای زیادی از خود نشان دهد. علاقه‌ای به انتقاد ندارم، شما خبرنگاران و هواداران می‌توانید انتقاد و قضاوت کنید، کسانی هستند که کم و بیش با احترام این کار را انجام داده‌اند.

موضع اولتراهای میلان؟

مهمترین چیز این است که فردا 70 هزار هوادار می‌خواهند تیم را تشویق کنند. پیولی مهم نیست، مهم این است که فردا میلان می‌خواهد چه کاری انجام دهد. ما به بهترین میلان ممکن نیاز داریم. کسانی هستند که فکر می‌کنند هیچ‌وقت در دربی‌ها تغییر نکرده‌ایم، اما فردا باید هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم تا اینتر برنده نشود.

اشتباهات گذشته مقابل تیم‌های بزرگ؟

دشوار داشت. اگر تیم برای مدت طولانی دوران سختی را پشت سر بگذارد به این معنی است که شرایط و کیفیت آن‌ها ممکن است دچار مشکل نشود، اما برای ما اینطور نبود. از نظر کیفیت و انرژی نتوانستیم در سطح خودمان بازی کنیم. گذشته به تاریخ پیوستند است، حتی اگر در آن پیشرفتی هم نداشته باشیم. فردا، ما به انرژی بالایی نیاز داریم.

آماده سازی تیم برای دربی؟

به زودی ترکیب را خواهید فهمید. چگونه می‌توانید از نظر ذهنی برای چنین مسابقه مهمی آماده نباشید؟ در مورد انتخاب‌های تاکتیکی، فکر می‌کنم می‌توانم هر کاری انجام دهم، همه چیز را تغییر دهم، من برای هر چیزی آماده‌ام.

دیگر خبرها

  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!