Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، نهمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت، با فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز می‌شود. در ادامه جدول اکران برنامه امروز یکشنبه ۲۰ بهمن فیلم‌های «دشمنان» و «پوست» هر دو از فیلمسازان فیلم‌اولی روی پرده می‌رود.

خون شد؛ مسعود کیمیایی

فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی اولین فیلمی است که امروز در بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم درباره مردی است که برمی‌گردد و می‌بیند خانه‌اش فروپاشیده و دست به کار می‌شود تا همه‌چیز را درست کند و سرجای قبلی‌اش برگرداند و مجبور است با کلی آدم دربیفتد و خون بریزد و خون بدهد. سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد، سیامک صفری گروه بازیگران خون شد هستند. پیش از این مطرح شده بود که «خون شد»، «قیصر» امروز است اما کیمیایی این حرف را تکذیب کرده بود.

دشمنان؛ علی درخشنده

«دشمنان» اولین اثر سینمایی علی درخشنده است که در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود. در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی آمده است: «آدم فکر می‌کنه هر چی سن و سالش بالاتر میره قوی‌تر میشه اما نه، ما هر روز حساس‌تر می‌شیم؛ حتی بیشتر از وقتی که جوان بودیم تنهایی و غم و شادمانی رو حس می‌کنیم با یه فرق کوچیک، می‌دونی که منظورم چیه؟ و هر دو سکوت کردند. » در این فیلم بازیگرانی چون رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی‌غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند حضور دارند.

پوست؛ برادران ارک

فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ روی پرده می‌رود. موضوع فیلم «پوست» عشق، جادو و خرافه‌پرستی است و درباره خانواده‌ای است که شامل یک مادر و پسر هستند و زندگی آن‌ها به دلیلی دچار مشکل می‌شود. این فیلم پس از فیلم آتابای، دومین فیلم جشنواره سی‌وهشتم است که به زبان ترکیب اکران می‌شود.
 

کد خبر 483320 برچسب‌ها سینما جشنواره فیلم فجر سینما - فیلم ایرانی سینمای ایران سینما چهره‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما جشنواره فیلم فجر سینما فیلم ایرانی سینمای ایران سینما چهره ها جشنواره فیلم فجر مسعود کیمیایی فیلم سینمایی خون شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر