Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و امور دام گفت: اگر قیمت خرید گوساله زنده از سطح عادلانه تعیین شده یعنی حاشیه بازار محدوده ۲۷ هزار تومان فراتر رود، ذخایر استراتژیک گوشت را وارد بازار می‌کنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران، حسن عباسی معروفان با اشاره به وضعیت مطلوب تولید گوشت در کشور اظهار کرد: برنامه‌ریزی دقیقی در ستاد تنظیم بازار با هدف حمایت از روند تولید و همچنین بازار مصرف و سفره مردم اجرایی شده است و امروز نتایج این برنامه‌ریزی در بازار گوشت کشور به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قیمت گوشت کاهش قابل توجهی را در بازار تجربه کرده و حجم تولید نیز نشان می‌دهد ادامه این روند مانع از بروز هر گونه مشکلی در بازار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و امور دام خاطرنشان کرد: بازار گوشت شب عید با هیچ مشکلی مواجه نباشد.

به گفته معروفان برخورد با قاچاق خروجی دام با شدت در دستور کار است.

وی تاکید کرد: بازار گوشت در وضعیتی مناسب قرار دارد و بی‌تردید کسانی که قصد دلالی دارند بی‌تردید با زیان مواجه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و امور دام با اشاره به اینکه عرصه ذخایر استراتژیک تا زمان منطقی شدن قیمت‌ها ادامه خواهد داشت، اعلام کرد: حجم ذخایر به صورتی است که قدرت دلالان را کاهش داده است.

کد خبر 409688

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گوشت قرمز عید نوروز تنظيم بازار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیرعامل شرکت پشتیبانی و امور دام ذخایر استراتژیک بازار گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟