Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه اسبق پرسپولیس به عنوان کاندیدای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در حاشیه آخرین روز ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: من آمدم تا برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنم. شرایط فوتبال ما سخت است و با وضعیت موجود و با توجه به سابقه‌ای که دارم، شاید بتوانم کمک کنم و تصمیم گرفتم که در این شرایط ثبت نام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران اظهار کرد: اتفاقات خاصی در فوتبال افتاده و همه را نگران کرده است. مسائل مربوط به میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و آقای ویلمتوس و طلب بازیکنان و برانکو ایوانکوویچ باعث مشکلات در فوتبال ما شده است و مردم را نگران کرده است.

او درباره بدهی‌های موجود در فدراسیون فوتبال و طلب مارک ویلموتس گفت:‌ من هنوز قرارداد آقای ویلمتوس را ندیدم. باید دید که من آیا انتخاب می‌شوم یا خیر. اگر توانستم ثبت‌نام کنم، باید ادامه دهنده را فدراسیون باشیم. اگر فدراسیون قرادادی بسته است که غرامتی در آن وجود دارد، باید آن را پرداخت شود اما الان نمی‌توان درباره آن قضاوتی کرد.

کاشانی در مهندسی شدن انتخابات خاطرنشان کرد: من هم این را شنیدم و طبیعی است که این اتفاقات بیفتد اما من وظیفه خود را دانستم که ثبت‌نام کنم و امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود در جهت خدمت به فوتبال ما قدم بردارد. وقتی ما در AFC به شیخ سلمان رای می‌دهیم، باید انتظار داشته باشیم که علیه ما بیانیه‌ای صادر نشود. در همان موقع هم فیفا هم گفت که آسمان هوایی ایران پرخطر است و این زمینه‌ای برای بیانیه‌ AFC شد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره برنامه حضور او برای فدراسیون فوتبال گفت: فعلا برنامه اولم ثبت نام است.

او درباره حضور بازنشستگان در فدراسیون گفت:‌ به نظر من در ورزش بازنشسنگی معنی نمی‌دهد و کسانی در راس ورزش دنیا کار می‌کنند، سن برای آن‌ها مد نظر نیست اما با تصویب مجلس شورای اسلامی در این رابطه شرایط فرق می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حبیب کاشانی انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ثبت نام کنم فوتبال ما او درباره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی بنیامین فرجی، ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در یک چهارم نهایی مسابقات کانتندر جوانان لبنان با پیروزی مقابل احمد فاحص، نشان برنز خود را قطعی کرد.   صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران به همراه پنج تیم دیگر از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ عبور کردند.   اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران تیم بوکس روسیه برای برگزاری اردو با تیم ملی ایران، وارد تهران خواهد شد.     اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.   جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود مجله فوتبال سه شنبه شب به بررسی جایگاه کمیته فنی فدراسیون فوتبال و اختیارات آن اختصاص داشت.   قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود.   لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کام‌بک و پیروزی سه بر دو برابر پیکان تهران راهی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال مردان شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • واکنش متفاوت یوسفی به بازنشستگی خیابانی (فیلم)
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!