Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، کارشناسان بانک و شرکت تاپ طی 3 روز برگزاری این کنگره در غرفه تخصصی برپاشده در نمایشگاه جانبی این کنگره، اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای جدید خودکرده و طی نشست هایی صمیمانه با متخصصین و شرکت های مرتبط و بازدید کنندگان به معرفی خدمات متنوع و جدید بانکی پرداخته و آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین کنگره بین المللی داروسازی نوین به همت مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نشریه پزشکی نوین دارو از 16 لغایت 18بهمن ماه 1398 به مدت سه روز در سالن همایش های رازی برگزار شد.

دراین کنگره بین المللی شش کارگاه تئوری و عملی و همچنین نمایشگاه شرکت های فعال در حوزه دارو و سلامت، ایده بازار، شتاب دهنده و برنامه هایی با محوریت تحرک افزایی و تشویق جوانان برای فعالیت در حوزه های تولید و خدمات دارو دایر بوده است.

2121

کد خبر 1350386

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنگره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر میثم معزی بیان کرد: از این میزان مراجعات حدودا ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بستری شدند.

وی افزود : با این میزان مراجعه خوشبختانه با برنامه‌ریزی و هماهنگی به عمل آمده بین تمام واحد‌های ارائه دهنده خدمات درمانی در خصوص تخت‌های لازم جهت بستری بیماران عزیز چالش خاصی نبود و تا کنون گزارشی در خصوص کمبود تخت دریافت نکرده ایم.

معزی افزود: از شروع طرح سلامت نوروزی تا پایان این طرح کارشناسان معاونت درمان به صورت گروه‌های ویژه جهت بازدید از مراکز درمانی و پایش نحوه ارائه دهی خدمات درمانی فعالیت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • ◄ فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز
  • راه دسترسی به ساحل بوستانو ایجاد شد