Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مراسم اختتامیه مسابقه دلنوشته «من هم یک قاسم سلیمانی هستم» با معرفی برگزیدگان در حضور مسئولان شهرستان در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا مهریز برگزار شد.

«سعید قریشی» مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در این مراسم گفت: تعداد ۴۲۵ دلنوشته توسط دانش‌اموزان و دانشجویان و مردم مهریز به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که در پایان، ۱۷ دل‌نوشته برتر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۲ دلنوشته‌ی ارسالی به این مسابقات نیز از شهرهای قم، اصفهان، مشهد و تهران بود که یکی از این آثار ارسالی نیز به عنوان دلنوشته برتر انتخاب و معرفی شد.

«ابوالفضل ابویی» مسئول برگزاری این مسابقه هم گفت: کوچک‌ترین شرکت‌کننده در این مسابقه یک کودک هفت ساله و مسن‌ترین شرکت‌کننده نیز ۵۶ ساله بود.

وی از برگزاری نمایشگاهی از دل‌نوشته‌های برتر این مسابقه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مهریز خبر داد و در پایان از مسئولان و حامیان این مسابقه در شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس