Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: پس از وقوع سیل اخیر در استان مظلوم سیستان و بلوچستان و وارد شدن آسیب به هموطنانمان، خادمان مسجد مقدس جمکران طرح «نذر قربانی گوسفند برای سلامتی امام زمان(عج) و رفع فتنه از عالم» با هدف توزیع گوشت حاصل از آن در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را در سطح مسجد اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به جایگاه مسجد مقدس جمکران که به تعبیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی از آن به عنوان پایگاه عظیم تشیع یاد شده و همپنین شعار امسال این مکان مقدس با عنوان «برای ظهور همدل باشیم» اظهار کرد: یکی از رسالت های این مکان مقدس در خدمت رغبت انگیز به مشتاقان امام زمان(عج) حضور در عرصه های اجتماعی به ویژه همدردی و یاری رسانی به هموطنان در وقایعی همچون سیل، زلزله و دیگر حوادث غیرمترقبه است.
وی ادامه داد: پس از وقوع سیل اخیر در استان مظلوم سیستان و بلوچستان و وارد شدن آسیب به هموطنانمان، خادمان معاونت خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران طرح «نذر قربانی گوسفند برای سلامتی امام زمان(عج) و رفع فتنه از عالم» با هدف توزیع گوشت حاصل از آن در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را با همکاری معاونت های فرهنگی و برنامه ریزی در سطح مسجد اجرا کردند که با استقبال زائران و نمازگزاران این مکان مقدس نیز همراه شد.
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: ماحصل این طرح بالغ بر یک تن گوشت گوسفند شد که در حال حاضر عملیات بسته بندی آن انجام شده و طی روزهای آینده برای توزیع میان هموطنان سیستان و بلوچستانی که در حادثه سیل اخیر دچار مشکلاتی شدند ارسال خواهد شد.
صدوقی با تاکید بر اینکه پیوست فرهنگی در تمام فعالیت های مسجد مقدس جمکران مورد توجه است، ابزار کرد: در بسته بندی این گوشت ها عناوین «بِیُمنِهِ رُزِقَ الوَریٰ» و «سر سفره امام زمان(عج) برای ظهور دعا کنیم» نقش بسته تا این نکته را یادآور باشد که همه ما سر سفره حضرت هستیم و به برکت ایشان سختی ها و مشکلات بر ما آسان می شود و ما نیز در همه حال باید برای ظهور شریفش دست به دعا برداریم و با همدلی در جامعه زمینه ساز ظهورش باشیم.

انتهای پیام/78009

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان بلوچستان جمکران قربانی امام زمان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران مکان مقدس امام زمان عج برای ظهور سیل اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده

استاندار سیستان و بلوچستان که از آغاز موج بارندگی در مناطق درگیر بارش و سیلاب حضور دارد، از نقاط سیل‌زده جنوب استان با بالگرد بازدید به عمل آورد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070587 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فیلم/ تداوم امدادرسانی هوایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل