Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@02:22:52 GMT

مصاحبه کاپیتان استقلال با شبکه‌های کرد اربیل

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۵۵۳۷

مصاحبه کاپیتان استقلال با شبکه‌های کرد اربیل

در بدو ورود کاروان استقلال ایران به شهر اربیل نماینده شبکه های تلویزیونی کردزبان به سراغ کاپیتان آبی ها رفتند و گفتگوی نسبتا مفصلی با این بازیکن به زبان محلی انجام دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شناخت کامل رسانه های جمعی اقلیم کردستان عراق از وریا غفوری کاپیتان کرد استقلال ایران باعث شد ثانیه هایی بعد از ورود کاروان این تیم به فرودگاه شهر اربیل، وریا در محاصره این شبکه های تلویزیونی گفتگوی نسبتا طولانی با آنها داشته باشد، جایی که وریا غفوری ابراز امیدواری کرد در حضور گسترده فوتبالدوستان کردزبان نمایش خوبی از استقلال ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزیده ای از صحبت های کاپیتان استقلال با شبکه های پرطرفدار کردستان عراق و شهر اربیل به این شرح بود.

از حضور در اربیل خوشحالم

وریا غفوری گفت:

‏خیلی خوشحالم به اینجا (اربیل) آمدیم . بازی با الشرطه عراق، اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود و انشاا.. بتوانیم موفق باشیم. خوشحال می شوم ورزشگاه پر بشود از تماشاگرای کرد که استقلال را تشویق می کنند.

استقلال تیم خیلی بزرگی است

وریا غفوری گفت:

همان طور که می دانید استقلال تیم بزرگی است. انشاا.. بتوانیم بازی را ببریم و ۳ امتیاز را بگیریم.این اتفاق می تواند سرنوشت گروه را به شکلی که ما دوست داریم رقم بزند. شناخت چندانی از الشرطه نداریم اما می دانیم قهرمان عراق هستند و بازیکنان تعیین کننده زیادی دارند.

بعد از چهار بازی دشوار به اربیل رسیدیم

وریا غفوری گفت:

در یک ماه گذشته استقلال ۴ بازی حساس پشت سر گذاشته است که آخرین بازی دربی تهران بود. مسلما فشار خیلی زیادی به تیم وارد شده است اما با این وجود باید با نهایت تلاش و آمادگی به مصاف الشرطه برویم. بازیکنان خوب و بزرگی در تیم داریم که هدف شان شاد کردن طرفداران میلیونی استقلال است.

کردها نه به خاطر من بلکه به خاطر استقلال حامی ما هستند

وریا غفوری گفت:

هواداران کرد نه به خاطر من بلکه به خاطر علاقه به استقلال برای تشویق می آیند. ما تیم بزرگی هستیم که در هرکجای دنیا پشتیبان و حامیان زیادی داریم چه در کردستان عراق، چه در کردستان ایران چه در کردستان ترکیه همه ما یکی هستیم و امیدوارم که با حضور آنها فردا ورزشگاهی مملو از جمعیت فوتبالدوستان کردزبان ببینیم.

‏تحریم ها مربی استقلال را جدا کرد

وریا غفوری گفت:

بله تحریم ها روی فوتبال ایران و از همه مهم تر باشگاه استقلال تاثیر گذاشته است. اگر خبر داشته باشید ، برای مربی ایتالیایی ما مشکل ساز شدتا جایی که مربی های خارجی به راحتی نمی توانند در ایران فعالیت کنند. تحریم ها کمی مشکل برای ما ایجاد کرده است که امیدوارم به زودی به پایان برسد.

سنندج از نظر امکانات فوتبالی ضعف های زیادی دارد

وریا غفوری گفت:

این که آیا برنامه ای برای آینده دارم که به پیشرفت فوتبال در کردستان ایران و عراق کمک کند، مدت هاست ذهنم را به خود مشغول کرده است. خیلی به این موضوع فکر کردم و امیدوارم در آینده و بعد از دوران حرفه‌ای فوتبالم اگر شرایط فراهم شد به مربیگری و آموزش فوتبال در اربیل بپردازم هر چند متاسفانه در سنندج به دلیل نبود امکانات شرایط کار کردن بسیار سخت هست وگرنه بسیار مشتاقم که در سنندج به فعالیت های آموزشی فوتبال بپردازم.

این احتمال هست برای فوتبال به اربیل کوچ کنم

وریا غفوری گفت:

احتمال این که بخواهم روزی در اربیل به فوتبالم ادامه بدهم را رد نمی کنم گرچه این برای اولین بار است که راهی این شهر می شوم و باید در ابتدا شرایط را بسنجم و با امکانات این جا بیشتر آشنا شوم تا بهترین تصمیم را برای آینده بگیرم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران وریا غفوری وریا غفوری گفت چه در کردستان کردستان عراق شهر اربیل تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال یک جلسه مجروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم اراک اعلام رای کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرا مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال را به شرح ذیل اعلام کرد:

باشگاه آلومینیوم اراک

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه

مستند: ماده ۸۶

تنبیهات :۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره ۲۰۶۹ پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)

تخلف: رفتار غیرورزشی؛ مستند: ماده ۶۴

تنبیهات :۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

باشگاه استقلال

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب؛ مستند: ماده ۸۶

تنبیهات :۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

سید حسین حسینی (بازیکن استقلال)

تخلف: نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه؛ مستند: مواد ۵۱ و ۵۵

تنبیهات: یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود +۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

محمد حسین مرادمند (بازیکن استقلال)

تخلف: بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه؛ مستند: ماده ۵۵

تنبیهات :۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • کاپیتان استقلال نقره داغ شد
  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • کاپیتان استقلال یک جلسه مجروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • فوری: محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان استقلال