Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز باور شهردار نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: ۱۸ نیروی اجرایی شهرداری تهران به همراه ۱۰ دستگاه کمپرسور اتگو و اکسور، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر از سوی سازمان مدیریت پسماند به مناطق سیل زده اعزام شده است و در حال حاضر در شهر نیکشهر مشغول خاک ریزی، پاکسازی و تسطیح محلات کم برخوردار سطح شهر نیکشهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نیکشهر افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی فرماندار شهرستان و ناحیه نفتی نیکشهر از روز شنبه ۱۹ بهمن ماه کامیون‌های محلی نیکشهر اقدام به پاکسازی شهر نیکشهر به مدت یک هفته می‌کنند.

مهندس باور شهردار نیکشهر در پایان نیز از توجه ویژه شهرداری تهران نسبت به مناطق سیل زده شهرستان نیکشهر و پیگیری‌های ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار نیکشهر، مهندس بیجار معاونت امور عمرانی استاندار و مهندس سارانی مدیر کل امور شهری استانداری قدر دانی کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماشین الات شهردار نیکشهر شهرداری تهران شهر نیکشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896260

دیگر خبرها

  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم