Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداری بندرماهشهر در اطلاعیه اعلام کرد که مدارس و مهد کودک های نوبت عصر شهرستان بندرماهشهر به دلیل پدیده گرد و غبار تعطیل است. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بندرماهشهر، فرمانداری شهرستان بندرماهشهر طی اطلاعیه اعلام کرد که مدارس و مهد کودک های نوبت عصر شهرستان بندرماهشهر به دلیل پدیده گرد و غبار تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تداوم بارش برف مدارس دیواندره، بانه، بیجار، سروآباد و اورامان را در نوبت عصر امروز به تعطیلی کشاندآماده‌باش نیروهای امدادی در گیلان/ تعطیلی مراکز آموزشی از طریق استانداری اعلام می‌شودتکذیب شایعه تعطیلی پارکینگ پاساژ پروان

محمد سبزه زاری نیز روز گذشته با بیان این‌که در حال حاضر کانون ریز گردها بین بندرماهشهر، امیدیه و اهواز فعال‌شده اظهار داشت: غلظت این گردوغبار بالا است و شهر اهواز را برای ساعاتی ممکن است تحت تأثیر قرار دهد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان افزود: احتمال فعال شدن کانون‌های ریز گرد عراق نیز وجود دارد اما بیشتر دراستان های بالادست خوزستان نمایان می شوند.

انتهای پیام/333/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کد خبر 6086909

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد