Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هاکی بانوان استان تهران در دور رفت مسابقات لیگ برتر کشور با ۶ برد و یک مساوی به عنوان تیم اول این مسابقات بیشترین امتیاز بدون باخت را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود مختاری با بیان اینکه تیم هاکی بانوان پایتخت در دور رفت این دوره از مسابقات بدون باخت بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشتند از کیفیت خوب برگزاری بازیها در این مسابقات خبر داد و گفت ؛ تیم هاکی بانوان استان تهران با عبور از سد تیم های شهید المهدی مازندران ، کرمان ، روستایی عشایری همدان ، ایلام ، آذربایجان غربی ، گلستان و استان خراسان رضوی حائز بیشترین امتیاز تیمی و بعنوان قهرمان دور رفت لیگ برتر کشور شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دور رفت این مسابقات که به میزبانی شهر بهنمیر مازندران برگزار گردید ۸ تیم شرکت کردند که تیم هاکی استان تهران با مربیگری عاطفه رحیم بخش به عنوان تیم اول در دور رفت این مسابقات در مرحله برگشت حضور خواهد یافت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران قهرمان هاکی بانوان لیگ برتر کشور هاکی بانوان استان تهران تیم هاکی بانوان لیگ برتر کشور دور رفت دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان