Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@23:28:48 GMT

خادمان، معلمان و فعالان قرآنی تفرش تکریم شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۴۳۵

خادمان، معلمان و فعالان قرآنی تفرش تکریم شدند

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خادمان، معلمان و فعالان قرآنی شهرستان تفرش تکریم شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «مهدی کشتکار» امروز( یکشنه ۲۰ بهمن) در مراسم تکریم خادمان، معلمان و فعالان قرآنی شهرستان تفرش گفت: تعداد خادمان قرآنی بسیار بیشتر از آن چیزی است که تجلیل از آن‌ها در توان ادارات باشد ولی ما وظیفه خود می‌دانیم که این عزیزان را معرفی و از آن‌ها تجلیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش افزود:‌ ما مسلمانان باید با تدبر بیشتر در آیات قرآنی، آموزه های این كتاب آسمانی را در زندگی خود بكار ببندیم تا زمینه رستگاری و سعادت خود در دنیا و آخرت را فراهم كنیم.

 

وی با بیان اینکه قرائت قرآن کریم، آسان ترین شیوه و زمینه‌ ساز برای انس با کلام الله مجید است اظهار کرد:‌ قرآن برای هدایت عموم بشر نازل شده است، هدایت انسان توسط قرآن کریم مختص به زمان یا مکان خاصی نیست و علم و دانش و آگاهی بشر در هر اندازه ای که باشد، نیاز به هدایت قرآن کریم دارد.

 

لازم به ذکر است، این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج و اداره تبلیغات اسلامی تفرش بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد زاغرم برگزار شد.

 

در این برنامه که امام جمعه و تنی چند از مسئولین حضور داشتند از فعالان قرآنی و مسئولان موسسات قرآنی از جمله موسسات تحت پوشش این اداره تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: همایش تجلیل از خادمان قرآنی شهرستان تفرش خادمان قرآن شهرستان تفرش قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، ۵۰۰ فرهنگی از ۸ استان جنوب کشور با محوریت آموزش و پرورش فارس، به قله بل در شهرستان اقلید صعود می‌کنند.
کاظم حسینی افزود: در این برنامه ورزشی، معلمان کوهنورد از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و فارس حضور خواهند داشت.
حسینی، بیان کرد: این برنامه ساعت ۶ صبح روز جمعه هفت اردیبهشت با صعود به قله بل آغاز می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: پذیرش کوهنوردان استان‌های مختلف از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در اقلید آغاز و آیین افتتاحیه با حضور معلمان کوهنورد شرکت کننده در این برنامه برگزار‌ می‌شود.
شهرستان اقلید در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم