Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:00:09 GMT

امام راحل و شهدا به جوانان جسارت مبارزه دادند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۸۱۵

امام راحل و شهدا به جوانان جسارت مبارزه دادند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان روز یکشنبه درهمایش پنج هزار نفری دانش‌آموزان بندرعباس گفت: تاکنون هیچ کشور قدرتمندی جرات نکرده مقتدرانه در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادگی کند اما رزمندگان انقلابی ثابت کردند بعد از شهادت علمدار ایران، سیلی محکمی به مستکبران زدند.

سردار اباذر سالاری در حسینیه عاشقان ثارالله به مناسبت دهه فجر و چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: از جنگیدن با هیچ قدرتی حراس نداریم زیرا همه فرزندان حاج قاسم سلیمانی هستیم و آمریکای ترسو مانند یک موش مرده به خاکریزهای جنگی کشورهای دیگر پناه برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، این نظام و انقلاب را مدیون خون‌ شهدا و شهید سردار قاسم سلیمانی دانست و عنوان کرد: هنر امام خمینی(ره) این بود که جوانان و نوجوانان را از کوچه‌ها جدا کرد و به آنان در هشت سال دفاع مقدس درس آزادگی و جوانمردی آموزش داد و انسان‌های بزرگی را برای دفاع از میهن پروراند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان داشت: اهل نماز بودن، مهربانی، اقتدار، روحیه جهادی و تواضع، حفظ نظام و انقلاب، پیروی از دستورات رهبری و کمک به مردم کشور از ویژگی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان شاگرد امام راحل است.

سردار سالاری خاطر نشان کرد: کشور در سال‌هایی که زیر سلطه پادشاهان بود هیچ پیشرفتی نداشت اما امروزه به لطف نظام جمهوری اسلامی هر روز شاهد دستاوردهای بسیاری در همه عرصه‌ها هستیم.

دانش‌آموزان با کسب رتبه‌های بالای علمی می‌توانند ارزش‌های انقلاب را حفظ کنند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم گفت: دانش‌آموزان با کسب رتبه‌های بالای علمی می‌توانند ارزش‌های انقلاب را حفظ کنند زیرا سنگر فعلی آن‌ها پیشرفت‌ در سطح بین‌المللی است.

موسی دادی‌زاده با اشاره به اینکه ۴۰درصد شهدای استان دانش‌آموزان و فرهنگیان هستند اضافه کرد: این قشر از جامعه با آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از میهن، درس را رها کرده و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جنگیدند.

وی ادامه داد: فداکاری‌های نوجوانان دانش‌آموز در قبل از انقلاب نشانه میزان اثرگذاری و مشارکت آن‌ها در پیروزی شکوهمند نظام اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی معلمان، سازندگی را در مدرسه‌ها آغاز کردند و این ادامه تحصیل باعث شد که امروز جمهوری اسلامی در بین کشورهای دنیا از نظر تولید علم و دانش به رتبه‌های تک رقمی دست پیدا کند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرمزگان قاسم سلیمانی دانش‌آموزان همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرمزگان قاسم سلیمانی دانش آموزان همایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرمزگان قاسم سلیمانی دانش آموزان همایش حاج قاسم سلیمانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان