Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:30:32 GMT

در حوادث آبان ماه، پلیس شلیک منجر به فوت نداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۹۷۹

در حوادث آبان ماه، پلیس شلیک منجر به فوت نداشت

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مهمترین فعالیت نیروی انتظامی در روزهای پیش رو تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی است که ۱۵ هزار نیرو برای این هدف انتخاب شده اند.

سردار مهدی معصوم‌بیگی صبح امروز (یکشنبه-۲۰ بهمن ماه) در نشست خبری نیروی انتظامی، اظهار کرد: درست است که آسیب به نیروهای انتظامی خط قرمز پلیس است، اما با این وجود پلیس شهر اصفهان، در حوادث آبان هیچ‌ شلیکی نداشت که منجر به ازدست رفتن جان یک شخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس دستورات صادر شده حوادث آبان، تامین امنیت شمال شهر اصفهان به نیروهای سپاه و بسیج واگذار و همچنین تامین امنیت جنوب شهر به نیروهای انتظامی سپرده شد که جمع‌بندی‌ها در خصوص اتفاقات این حوادث اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان اصفهان، مهمترین فعالیت نیروی انتظامی در روزهای پیش رو را تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان اصفهان قرارگاه نظم و تأمین امنیت انتخابات را تشکیل داده تا در سه مرحله قبل از انتخابات، روز انتخابات و پس از انتخابات اقدامات لازم را انجام دهد.

معصوم بیگی افزود: از روز ۲۳ بهمن همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات، فعالیت قرارگاه تامین نظم و امنیت آغاز می‌شود و در همین خصوص ۱۵ هزار نیرو برای تأمین امنیت انتخابات انتخاب شده اند، همچنین از بخشی از ظرفیت بسیجیان استان استفاده خواهد شد تا بتوانیم شعب اخذ رأی را به‌طور کامل ساماندهی و امنیت صندوق ها را تامین کنیم.

وی در خصوص کشفیات مواد مخدر در سال جاری گفت: ۴۰ تن مواد مخدر در ۱۰ ماهه نخست سال در استان اصفهان کشف و ضبط شده که این میزان کشفیات در طول تاریخ تشکیل پلیس اصفهان سابقه نداشته است، بخشی از محموله‌های مواد مخدر کشف شده برنامه ریزی شده بود تا به استان‌های شمالی و تهران منتقل شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان فرصت ارتکاب جرم به سارق  را از دلایل جرایم سایبری دانست و گفت: از ابتدای سال جاری ۱۰۸ درصد ارتکاب جرم در فضای مجازی افزایش پیدا کرده و در مقابل نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ظرفیت کشف جرم پلیس ۹۸ درصد افزایش یافته است.

وی در خصوص کلاهبرداری های اینترنتی، گفت: کلاهبرداری‌های اینترنتی و برداشت‌های غیرمجاز بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته، همچنین کلاهبرداری‌های رایانه‌ای و مزاحمت‌های اینترنتی از لحاظ فراوانی بیشترین ارتکاب جرم را در این حوزه به خود اختصاص داده‌اند.

معصوم ‌بیگی با اشاره به آمار بیشترین تماس ها با پلیس، گفت: بیشترین تماس با پلیس ۱۱۰ مربوط به تصادفات راهنمایی و رانندگی بوده است که نزاع و درگیری، موضوعات اجتماعی و سرقت در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان  عنوان کرد: نارضایتی از نیروی انتظامی نسبت به سال گذشته پنج درصد و همچنین میزان شکایت‌ها هم چهار درصد کاهش داشته که نشان از خدمت‌رسانی شایسته نیروی انتظامی استان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه یک چهارم خودروها در استان اصفهان فاقد معاینه‌فنی هستند، تاکید کرد: معاینه‌فنی یک حق‌الناس است و با توجه به آلودگی‌های زیست‌محیطی مردم باید رعایت آن را یک وظیفه عمومی بدانند در همین خصوص تردد خودروهای فاقد معاینه فنی در سطح شهر جریمه خواهد داشت و این خودروها ممکن است هر ۲۴ ساعت یک‌بار پس رؤیت توسط دوربین‌های سطح شهر جریمه شوند.

معصوم بیگی تصریح کرد: کلاه ایمنی تا ۸۰ درصد از مرگ راکب موتورسیکلت جلوگیری می‌کند، بر همین اساس طرحی با عنوان "کلاهی برای زندگی" در حال اجرایی شدن است که بر مبنای آن یک کلاه ایمنی به موتورسیکلت‌سواران اهدا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص تلفات ناشی از تصادفات در ده ماه نخست امسال، گفت: تلفات ناشی از تصادفات درون شهری ۷ درصد و برون شهری ۱۲ درصد کاهش یافته است، همچنین در تصادفات مربوط به استان ۶۰۰ نفر جان خود را ازدست داده و ۱۵ هزار نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

وی با اشاره به پر تلفات ترین محورهای مواصلاتی استان اصفهان، گفت: زرگراه اصفهان-کاشان با ۱۷، محور دامنه الیگودرز با ۱۳ و جاده سمیرم-یاسوج با ۱۰ فقره تصادف منجر به فوت، پر تلفات‌ترین محورهای مواصلاتی استان هستند که بر اساس اقدامات پلیس کاهش نقاط حادثه‌خیز استان از ۱۰۹ نقطه به ۶۰ نقطه را داشته ایم.

معصوم‌بیگی در خصوص بیشترین آمار سرقت گفت: بیشترین سرقت در مدت ۱۰ ماه نخست سال مربوط به منزل، لوازم داخل خودرو و سیم برق و مخابرات است، همچنین در استان اصفهان کاهش ۴۸ درصدی جعل و کلاهبرداری را تجربه کرده ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کشف ۸۵۰ خودرو قاچاقچیان در ۱۰ ماه نخست سال، رشد ۲۱ درصدی عملکرد را در این حوزه ثبت کرده که در حوزه قاچاق کالا هزار و ۸۰۰ پرونده تشکیل شده و پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به سال گذشته هفت درصدافزایش یافته است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث آبان 98 كلاهبرداري اينترنتي امنيت پليس فرمانده انتظامی استان اصفهان استان اصفهان امنیت انتخابات نیروی انتظامی سال گذشته نظم و امنیت معاینه فنی حوادث آبان ارتکاب جرم معصوم بیگی مواد مخدر ماه نخست نخست سال خواهد شد شده اند ۱۵ هزار ۱۰ ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم