Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر حمل و نقل ریلی درون شهری و حومه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در راستای اجرای مرحله دوم طرح تأمین دو هزار دستگاه واگن مورد نیاز خطوط مترویی کلانشهرها، از واگن‌سازان برای ارایه پیشنهاد تامین مالی مرحله دوم این طرح دعوت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مرضیه شاه‌محمدی اظهار کرد: مرحله دوم اجرای طرح تأمین دو هزار دستگاه واگن مورد نیاز خطوط مترویی کلانشهرهای کشور با کارفرمایی وزارت کشور (سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) و مدیریت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بر اساس مصوبه شورای اقتصاد و به منظور یکپارچه‌سازی فنی و شکل‌گیری زنجیره‌های تأمین و تولید در داخل کشور جهت تقویت صنایع بومی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در راستای اجرای مرحله دوم این طرح، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از واگن‌سازان داخل کشور دعوت می‌کند که به منظور تأمین یک‌هزار و ۳۷۰ دستگاه واگن از واگن‌های باقیمانده از این طرح، پیشنهادهای تأمین مالی خود (فاینانس) برای بسته‌های پیشنهادی را با رعایت الزامات تعیین شده ظرف دو هفته به این سازمان اعلام کند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل ریلی درون شهری و حومه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: از واگن‌سازانی که پیشنهادهای فاینانس آن‌ها مورد تأیید قرار گیرد برای مذاکره به منظور نهایی کردن مشخصات فنی و بازرگانی واگن‌ها دعوت به عمل خواهد آمد.

شاه‌محمدی خاطرنشان کرد: برای این موضوع دو بسته پیشنهادی تعریف شده که یکی شامل ۴۲۴ دستگاه واگن برای متروی تهران، ۱۹۲ دستگاه واگن برای متروی مشهد و۱۱۲ دستگاه واگن برای متروی کرج است.

وی افزود: بسته اجرایی دوم شامل ۱۲۵ دستگاه واگن برای متروی قم، ۶۰ دستگاه واگن برای متروی کرمانشاه، ۱۳۵ دستگاه واگن برای متروی شیراز، ۱۲۵ دستگاه واگن برای متروی تبریز، ۶۵ دستگاه واگن برای متروی اهواز و۱۳۲ دستگاه واگن برای متروی اصفهان است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل ریلی درون شهری و حومه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور یادآور شد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سال گذشته قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن مترویی برای شهر تهران را با کنسرسیوم واگن‌ساز ایرانی و چینی منعقد کرد که با توجه به تکمیل مدارک و دریافت گواهی مسدودی ارزی از بانک مرکزی و همچنین پذیرش عاملیت قرارداد توسط بانک شهر و مسئولیت گشایش اعتبار اسنادی توسط بانک کشاورزی در حال حاضر قرارداد در مرحله هماهنگی بانک عامل و بانک مرکزی جهت معرفی طرح و تامین منابع مالی پروژه است.

کد خبر 409724

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری شهر مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان واگن مترو ساخت واگن حمل و نقل ریلی درون شهری حمل و نقل عمومي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه واگن برای متروی هزار دستگاه واگن واگن سازان مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کریمدادی با اشاره به پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در استان گفت: از این مبلغ ۴۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  به حساب دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری استان به صورت مستقیم واریز شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۶۳ درصدی دارد.

وی افزود: از این مقدار ۲۵۲ میلیارد تومان  به حساب شهرداری‌ها، ۱۳۷ میلیارد تئمان به حساب دهیاری‌ها، ۱۲ میلیبارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب روستا‌های فاقد دهیاری و ۴۴ میلیاردو ۸۰۰ میلبیون تومان  به حساب اداره کل امور عشایر استان واریز شده است.

کریمدادی با بیان اینکه ۱۷۷ میلیارد تومان بابت مالیات سلامت به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شده است عنوان کرد: همچنین ۲۰ میلایرد و ۸۸۸ میلیو نتومان  در خصوص بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به حساب ۱۰ شهرداری استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور موظف است هر ماه ۱۰ درصد از سهم عوارض ماده (۲۶) قانون مالیات بر ارزش افزوده را به حساب تمرکز وجوه وزارت کشور واریز می‌کند اظهار کرد: از این محل نیز ۸۶ میلیارد تومان اعتبار به صورت غیرمستقیم به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز شده است.

او با اشاره به در حال ساخت بودن المان (نماد) ورودی بازار بیرجند ادامه داد: درخواست ما از شهرداری این است که در لوح افتتاح حک شود که این المان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده ساخته شده تا بازاریان و کسبه اثر پرداخت مالیات خود را مشاهده کنند.

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • پله‌های برقی تهران بالاخره نونوار می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل