Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@12:57:16 GMT

جزئیات سهمیه بنزین سرویس‌های مدارس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۷۰۷۲

جزئیات سهمیه بنزین سرویس‌های مدارس

فاطمه کاهی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی در خصوص سهمیه بنزین خودرو‌های مدارس گفت: برای سرویس‌های مدارس ۱۲۰ لیتر سهمیه بنزین در ماه، در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: برای تخصیص سهمیه به این گروه، رانندگان مشمول باید با ثبت کامل مشخصات خود در سامانه ملی پایش ناوگان دانش‌آموزی «سپند» به آدرس اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irtusepand.ir نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی اضافه کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده، سهمیه مناسب برای خودرو‌های فعال در حوزه سرویس مدارس در قالب پرداخت ما به التفاوت قیمت سوخت تا سقف مشخص در دولت مصوب خواهد شد و پس از تکمیل فرآیند اطلاعات توسط وزارت کشور، شرکت ملی پخش، کارت رانندگان سرویس را شارژ می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بنزین سرویس مدارس سهمیه بنزین شرکت ملی پخش سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

کد خبر: 1227519 برچسب‌ها بنزین

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات