Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلدینگ بین المللی ملاصدرا به مناسبت دهه مبارک فجر جشنواره تخفیفی خود (ثبتواره) را در بهمن ماه 1398 آغاز کرد.

هدف از این این ثبتواره ترویج فرهنگ ثبت و فراهم‌آوردن امکان دسترسی و ثبت و حفاظت از برند برای همگان و صاحبان کسب و کار است. هلدینگ ملاصدرا در مناسبت‌های مختلف طرح‌های تخفیفی گوناگونی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز به‌مناسبت دهه مبارک فجر و باتوجه ‌به نزدیک ‌بودن به پایان سال، هلدینگ ملاصدرا بزرگترین ثبتواره تخفیفی زمستان خود را به نام انقلاب کنید ( در کسب و کار و فروش خود انقلاب کنید) با شرایط ویژه و کاهش تعرفه‌ها برگزار کرده است. این طرح که ویژه‌ی زمستان برپا شده، به‌ دلیل استقبال بی‌نظیر و حجم فراوان درخواست‌ها در ثبتواره‌های سابق برای فرصتی محدود برگزار شده تا تمامی علاقه‌مندان امکان بهره‌مندی از آن را داشته باشند.

شایان ذکر است در این طرح، پرفروش‌ترین و محبوب ترین خدمات شامل ثبت شرکت، ثبت برند و نام تجاری، ثبت طرح صنعتی ( شکل ظاهری کالا و محصولات)، طراحی سایت، طراحی لوگو، طراحی اپلیکیشن از 19 تا 26 بهمن ماه با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

گفتنی است برای افرادی که تلاش می‌کنند به بازار تجارت وارد شوند یا کسب و کارشان را ارتقا دهند و همچنین کسانی که علاقه به آنلاین کردن کسب و کار خود دارند، این فرصت فراهم شده تا خدمات ثبتی و حقوقی و تبلیغاتی با تعرفه بی نظیر دریافت کنند.

تمامی افراد و صاحبان مشاغل که نیاز به مشاوره تخصصی در امور ثبتی و حقوقی از جمله ثبت و تغییرات شرکت‌ها، انحصار تولید و افزایش فروش، برندسازی و حمایت حقوقی دارند و همچنین امور تبلیغاتی و فروش، نظیر طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی لوگو و دیجیتال مارکتینگ جهت مشاوره تخصصی و رایگان یا کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با کارشناسان هلدینگ ملاصدرا از طریق خط تماس ویژه 02142056 و  02142832000 در ارتباط باشند

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره‌ی بی‌نظیر آموزشی می‌توانند به سایت www.sabtmollasadra.com و یا www.mollasadratech.ir مراجعه کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دهه فجر کسب و کار شرکت بازرگانی ثبت شرکت ثبت برند انقلاب کنید کسب و کار بی نظیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مؤمن، انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داوودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسؤولیت‌پذیری ایشان در مسؤولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره یک مدیر بااخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والاست.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در چه موضوعاتی بود؟
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز
  • عکس متفاوت از رهبری در شیراز را ببینید
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • تهاجم هنری از گونه‌های جنگ نرم دشمن