Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان گرد و غبار در ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) در سوسنگرد یک هزار و ۳۹ میکروگرم بر مترمکعب، شوش ۹۱۰ میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر ۹۶۲ میکروگرم بر مترمکعب، اهواز ۸۶۷ میکروگرم بر مترمکعب، شادگان ۸۳۸ میکروگرم بر مترمکعب، بندر امام ۸۳۰ میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر ۷۴۷ میکروگرم بر مترمکعب، حمیدیه ۷۹۹ میکروگرم بر مترمکعب، ماهشهر ۶۰۳ میکروگرم بر مترمکعب، اندیمشک ۵۵۲ میکروگرم بر مترمکعب، گتوند ۳۸۵ میکروگرم بر مترمکعب، رامشیر ۳۷۱ میکروگرم بر مترمکعب، رامهرمز ۱۶۴ میکروگرم بر مترمکعب، امیدیه ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعیه اداره هواشناسی خوزستان؛ توده گرد وخاک با منشا کشور عراق که از اوایل وقت امروز یکشنبه بیشتر نقاط استان را فرا گرفته تا اواسط وقت فردا دوشنبه ماندگار است و دید افقی را کاهش می‌دهد.

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان همچنین طی اطلاعیه‌ای مدارس همه مقاطع و مراکز آموزشی اهواز، دزفول، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، شوش، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شوشتر، گتوند، اندیمشک و باوی به دلیل گرد و غبار را در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام کرد.

به گفته آذریان مسئول آزمایشگاه هوا اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، در ساعت ۱۰ صبح امروز غلظت گرد و غبار در آبادان ۹۱۳ میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر ۸۵۲ میکروگرم بر مترمکعب، شادگان ۶۳۰ میکروگرم بر مترمکعب، شوش ۵۰۰ میکروگرم بر مترمکعب و اهواز ۴۲۲ میکروگرم بر مترمکعب است.

استاندارد غبار در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرد و غبار آلودگی هوا میکروگرم بر مترمکعب گرد و غبار اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام حقیقت رییس هیئت امنای امامزاده عبدالله بافق گفت: طبق ارزیابی ها، امامزاده عبدالله بافق جزء پنج امامزاده برتر کشور انتخاب شده است.

علیزاده رییس اداره اوقاف وامور خیریه بافق گفت: حدود ۶۰ درصد نذورات جمع آوری شده در بخش عمران و توسعه آستان امامزاده و مابقی در بخش‌های فرهنگی، اداری و برگزاری مناسبت‌ها خرج می‌شود.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه بافق بیان کرد: معمولا هر دوماه یکبار این غباررروبی و جمع‌آوری نذورات مردمی انجام می‌شود که در هر دوره معمولا مبلغی حدود ۱۰۰میلیون تومان جمع آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان در بارش های اخیر
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • برداشت کلزا از اراضی کشاورزی شوشتر
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • برداشت کلزا در شهرستان شوشتر