Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:47:49 GMT

کادر مورد نظر قریب برای حضور در فدراسیون

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۷۶۰۵

کادر مورد نظر قریب برای حضور در فدراسیون

مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران که محمدحسین قریب را هنگام ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال همراهی می‌کرد، از نواب رئیس قریب در صورت پیروزی در انتخابات نام برد.

به گزارش مشرق، محمدحسین قریب ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال، برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد.

منصور قنبرزاده مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران و میترا نوری نایب رئیس پیشین فدراسیون هندبال، قریب را در هنگام ورودش به فدراسیون فوتبال همراهی می‌ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبرزاده به خبرنگاران گفت در صورت انتخاب قریب به عنوان رئیس فدراسیون، خودش به عنوان نایب‌رئیس اول، حیدر بهاروند به عنوان نایب‌رئیس دوم و میترا نوری به عنوان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال فعالیت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا بهاروند نفت تهران انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلاتی که از روز فینال جام جهانی زنان و ‏حرکت جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ‏اسپانیا، گریبان‌گیر این فدراسیون شده ظاهرا تمامی ندارد. ‏

درحالیکه به نظر می‌رسید در هفته پیش رو شاهد برگزاری انتخابات ‏فدراسیون هستیم تا فوتبال اسپانیا سرانجام به آرامش برسد امروز ‏دادگاه عالی ورزش ‏CAS‏ حکم کرد که روند برگزاری انتخابات باید از نو ‏آغاز شود. علت این دستور این بود که میگل گالان علیه روند انتخابات ‏به ‏CAS‏ شکایت کرده و مدعی نقض حقوقش شده بود. ‏

گالان رئیس کمیته ملی مربیان فوتبال اسپانیا و از اعضای مجمع ‏فدراسیون فوتبال این کشور است. کمیسیون انتخابات فدراسیون ‏فوتبال اسپانیا از شکایت گالان و حکم ‏CAS‏ شاکی است. این ‏کمیسیون پیش از این مدعی شده بود گالان اطلاعات ناقصی در ‏اختیار ‏CAS‏ قرار داده ولی این دادگاه اعتراض‌ها را نپذیرفت. ‏

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات