Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری دیدار تیم‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ و اف‌سی کلن در رقابت‌های بوندس‌لیگا به تعویق افتاد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ و اف‌سی کلن قرار بود از ساعت 18 امشب (یکشنبه) در هفته بیست‌ویکم بوندس‌لیگای آلمان در ورزشگاه بورسیا پارک به مصاف هم بروند، اما برگزاری این بازی به دلیل توفان زمستانی شدید در آلمان با نام «سابینه» به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان برگزاری این مسابقه به دلیل امنیت هواداران ترجیح دادند برگزاری این بازی را به تعویق بیندازند.

این توفان که بخش‌هایی از اروپا را تحت‌تأثیر خود قرار داده، همچنین باعث شده تا برگزاری بازی‌هایی در اردویژه هلند و ژوپیلر لیگ بلژیک نیز به تعویق بیفتد.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا در پایان شب دوم از هفته بیست‌ویکم

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ با 39 امتیاز در رده چهارم جدول است و اف‌سی کلن 23 امتیازی هم در جایگاه سیزدهم است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا کلن بوروسیا مونشن‌گلادباخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا کلن بوروسیا مونشن گلادباخ بوندس لیگا بوروسیا مونشن گلادباخ بوروسیا مونشن گلادباخ بوندس لیگا اف سی کلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد

با اینکه طبق لیست اعلام شده از سوى فدراسیون کشتى قرار بود حسن یزدانى از امروز در اردوى تیم ملى بعد از شش ماه غیبت به دلیل عمل جراحى کتف حاضر شود، این اتفاق به اردوى بعدى موکول شد.

طبق اعلام فدراسیون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

منبع: ورزش سه

tags # حسن یزدانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • فرار دقیقه۹۷ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ معجزه!
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین