Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:35:15 GMT

مسیر انقلاب شکوفاتر از گذشته ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۸۲۰۴

مسیر انقلاب شکوفاتر از گذشته ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا پیروی در مراسم چهل‌ویکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) در سازمان امداد و نجات، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: همسالان من به خوبی به یاد دارند که مردم در زمان انقلاب شکوهمند اسلامی از جان، مال و فرزندان خود برای پیروزی انقلاب اسلامی گذشتند و انقلابی به یاد ماندنی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) رقم زدند که حافظ ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خطرات و بلاهایی در مسیر روشن انقلاب وجود داشته که با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای (مدظه العالی) از سر انقلاب گذشت. این مسیر هر روز پرشکوه‌تر و شکوفاتر طی می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به تشییع پیکر سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط مردم، تاکید کرد: مردم در تشییع باشکوه پیکر شهید قاسم سلیمانی نشان دادند که همیشه در صحنه بوده و حامی انقلاب هستند. البته افرادی وجود دارند که در مسیر مستقیم انقلاب اعتقاد قلبی ندارند؛ این افراد به تدریج ریزش می‌کنند.

وی گفت: امیدوارم خداوند به همه توفیق دهد تا در راه احیای ارزش‌ها و مبارزه واقعی با فساد و ریشه کن کردن آن در جاهایی که فساد ریشه دوانده، موفق باشند. انجام این کار سخت و دشوار است و در این راه بدخواهان و آسیب‌هایی وجود دارد، اما این، مسیری است که انتخاب کردیم و برای از بین بردن فساد تا آخر خواهیم ماند؛ به همت مردم کاری را انجام می‌دهیم که خداوند از ما راضی باشد.

پیروی درباره آمادگی کشور برای مواجهه با کرونا ویروس، گفت: برای مبارزه با ویروس کرونا هم باید آماده باشیم و در این زمینه مهمترین اقدام پیشگیری و آموزش است و هلال‌احمر هم برای مبارزه با این ویروس با وزارت بهداشت همکاری می‌کند.

وی از حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر که همواره و در همه مراحل حامی ارزش‌ها در هلال احمر است، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات، معاونین، مدیران و پرسنل جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات در این جشن حضور داشتند و از زنان شاغل در سازمان امداد و نجات و بازنشستگان این سازمان در سال ۹۸ تقدیر شد.

کد خبر 4848663

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهر تهران آتش نشانی محسن هاشمی آلودگی هوا قوه قضائیه سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر پیروزی انقلاب ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟

به گزارش پارس نیوز ، بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت اقدامات امدادی جمعیت هلال احمر برای سیل‌زدگان در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان گفت:‌ عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان مناطق جنوب شرقی کشور همچان ادامه دارد. این ماموریت از ۲۷ فروردین ماه و همزمان با موج جدید بارش های شدید در جنوب شرق کشور آغاز شده است و نیروهای جمعیت هلال احمر در همان لحظات اولیه در محل حاضر شده و اقدامات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مجموعا تا صبح امروز به ۶۵ هزار و ۵۲۳ نفر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان امدادرسانی شده‌است، گفت:‌بیشترین ماموریت مربوط به استان سیستان و بلوچستان بوده است. در این ماموریت در گام نخست سه اردوگاه اضطراری در مناطق سیل‌زده ایجاد و در مجموع نیز برای ۴۵۰۹ نفر شرایط اسکان اضطراری فراهم شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به این که ناوگان هوایی هلال احمر در امدادرسانی به سیل‌زدگان مشارکت داشتند، گفت: با  بهره‌گیری از توان بالگردها، ۱۲۰۰ نفر از متاثرین حوادث جوی به مناطق امن منتقل شده و ۹ نفر از مصدومین سیل نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. در مجموع ۱۴۰۰ نیروی هلال احمر در ماموریت امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب شرق کشور مشارکت داشتند که علاوه بر امدادرسانی، از ۳۵۰ واحد مسکونی آب را تخلیه کردند.

وی تصریح کرد: از تاریخ ۲۷ فرویدن ماه لغایت سوم اردیبهشت ماه ۴۶ سورتی پرواز برای کمک رسانی به متاثرین از حوادث جوی در جنوب شرقی کشور انجام و ۳۴ تن اقلام امدادی و زیستی برای آن‌ها ارسال شد.

محمودی ادامه داد:‌ بر همین اساس ۸۹۷ دستگاه چادر، ۸۳۹۹ تخته پتو، ۴۴۲۹ تخته موکت، ۱۰ هزار کیلوگرم نایلون پوششی، ۴۲۶ ست شستشو، ۳۹۵ ست بهداشتی، ۱۱ هزار و ۲۷۶ بسته غذایی، ۱۱ هزار و ۳۸۶ بطری آب معدنی و ۱۱ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم برنج در میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: سیل اخیر بیشترین آسیب را به سیستان و بلوچستان و مناطق جنوبی آن وارد کرده و به همین علت امدادگران جمعیت هلال احمر تا حل مشکلات مناطق سیل زده در کنار مردم حاضر خواهد بود و کمک رسانی را ادامه می دهد.

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد