Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@15:43:50 GMT

راه اندازی شهرک پوشاک برندهای ایران را جهانی می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۸۳۲۸

راه اندازی شهرک پوشاک برندهای ایران را جهانی می کند

آیت الله محمدرضا ناصری گفت: امروز بازار پوشاک کشور ما در انحصار چینی‌ها و ترک هاست، باید با راه اندازی شهرک پوشاک در کشور، برند ایرانی‌ها را جهانی و بین المللی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در دیدار با معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه لازمه خودکفایی در صنعت خودباوری و تقویت خلاقیت است، بیان داشت: تا خودباوری و تقویت قدرت خلاقیت در مهندسان داخلی را به فعلیت نرسانیم، به خودکفایی نخواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم خودباوری در صنعت ما به شدت مشهود است و ریشه این امر در دوران تحصیل و کودکی است زیرا در سیستم آموزش و پرورش ما قدرت تفکر، تعقل و خلاقیت در کودکان تقویت نمی‌شود.

امام جمعه یزد با اشاره به این موضوع که تا دیدگاه ما تغییر نکند ما به خودباوری و خودکفایی نمی رسیم، اذعان داشت: آنچه امروز اتفاق می‌افتد این است که بسیاری از ماشین آلات ما دستگاه‌های کپی چینی است در حالی که جوانان و مهندسان ما بسیار با استعدادتر و توانمندتر هستند و توان ساخت این دستگاه‌ها را دارند.

ناصری با بیان اینکه آموزش و خلاقیت؛ کلید تحول صنعت پوشاک ایران است، اذعان داشت: کشور ما نیاز جدی و اساسی به پوشاک دارد و اگر بر اساس نیاز کشور، تولید در زمینه پوشاک آغاز شود، ۱۰ میلیون اشتغال در کشور ایجاد خواهد شد ضمن اینکه این صنعت نیاز به تسهیلات بالا، تکنولوژی خاص و حتی سرمایه گذاری ویژه ندارد و تنها با آموزش و خلاقیت می‌توان در این صنعت تحول جدی ایجاد کرد.

وی در پایان تصریح داشت: امروز بازار پوشاک کشور ما در انحصار چینی‌ها و ترک هاست، باید با راه اندازی شهرک پوشاک در کشور، برند ایرانی‌ها را جهانی و بین المللی کنیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: راه اندازی شهرک پوشاک کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟