Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حاج اکبری، سراستعدادیاب تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حاشیه ی مرحله دوم طرح استعدادیابی که به میزبانی کرمان در حال برگزاریست در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: این طرح استعدادیابی برای اولین بار در سطح کشور به همت هیئت فوتبال استان کرمان در سه مرحله انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مرحله اول طی جلساتی که با هیئت فوتبال استان کرمان داشتیم، استعدادیاب‌های شهرستان‌ها را انتخاب کردیم، بر این اساس، کل استان به ۶ منطقه تقسیم شد و استعدادیابان در این مناطق حضور یافتند، حتی برای شهرستان‌ها از خود کرمان هم استعدادیاب فرستادیم.

 

حاج اکبری تصریح کرد: طی دو جلسه تمرینات فشرده، تعدادی از بازیکنان مستعد شناسایی شدند که قرار شد در روز‌های یکشنبه و دوشنبه این هفته که امروز و فردا می‌شود، مرحله دوم طرح استعدادیابی را انجام دهیم.

او بیان داشت: در این مرحله، از بین بازیکنان منتخب سراسر استان (شش منطقه)، از رده‌ی سنی ۱۰ بهمن ماه ۸۴ تا ۱۱ دی ماه ۸۶ و مرحله دوم ۱۱ دی ماه ۸۶ تا ۱۱ دی ماه ۸۷ حدود ۲۰ تا ۴۰ نفر انتخاب می‌کنیم.

 

حاج اکبری ضمن تشکر از هیئت فوتبال استان کرمان به واسطه‌ی دعوت از یاوری و امیری مربیان تیم ملی برای برگزاری مرحله سوم طرح استعدادیابی گفت: مرحله سوم و آخر طرح استعدایابی ۳۰ و ۳۱ بهمن‌ماه با حضور مربیان مذکور در رده‌های سنی فوق برگزار می‌شود تا بازیکنان برتر برای حضور در تیم ملی شناسایی شوند.

سراستعدادیاب تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران افزود: با توجه به اینکه من خودم بازیکن تیم ملی بودم و تاکنون نیز در سطح کشور طرح‌های استعدادیابی بسیاری را رصد کرده ام، فکر می‌کنم، این طرح یکی از طرح‌های خیلی خوب استعدادیابی بود که هیئت فوتبال استان کرمان آن را اجرا کرد.

 

حاج اکبری تصریح کرد: من عیناً به چشم دیدم که بچه‌ها خیلی با انگیزه، علاقه و عشق در این اردو‌ها حضور بهم می‌رساندند، تمرین می‌کردند و حتی خانواده‌ها خیلی با علاقه تمرینات کودکان خود را دنبال می‌کردند، بنابراین من فکر می‌کنم یک طرح خیلی خوبیست که حتی کرمان می‌تواند به عنوان الگو انتخاب شود و طرح را در سطح کشور پیاده کند.

او بیان داشت: من به عنوان سراستعدادیاب از هیئت فوتبال استان کرمان کمال تشکر را دارم، چرا که این وقت را در اختیار بچه‌های جوان و نوجوان با استعداد استان کرمان قرار دادند که بهتر دیده شوند و با انگیزه‌تر بتوانند به فوتبال ادامه دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال اخبار دانش آموزی طرح استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان طرح استعدادیابی سطح کشور مرحله دوم حاج اکبری ۱۱ دی ماه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک