Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@18:39:43 GMT

تمهیدات ویژه شرکت واحد به راهپیمایان 22 بهمن

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۸۷۱۶

تمهیدات ویژه شرکت واحد به راهپیمایان 22 بهمن

ناوگان اتوبوسرانی، شهروندان را از 42 نقطه به محل راهپیمایی 22 بهمن می رساند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اعلام کرد: از ساعت 7:30 صبح روز سه شنبه 22 بهمن از 42 مبدا و میدان به شرح زیر، اقدام به ارائه خدمات حمل و نقلی به مردم انقلابی و مومن تهران می نماید:

سامانه یک: انقلاب اسلامی - فردوسی - امام حسین (ع) - خاقانی - چهارراه تهرانپارس - یافت آباد - شادآباد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه دو: شمشیری - رازی - محمدیه - خراسان - پایانه خاوران - قیام - شوش - اتابک - شهید محلاتی.

سامانه سه: رسالت - نبوت - چهارراه اشراق - لویزان - شهرک شهید محلاتی - تجریش.

سامانه چهار: ابوذر - شهرک وصال - نازی آباد - جلیلی - خزانه بخارایی.

سامانه پنج : صادقیه - پونک - جنت آباد شمالی و جنوبی -  شهرک شهید باقری- هوانیروز - دهکده المپیک – تهرانسر-   سیمون بولیوار -  دانشگاه علوم و تحقیقات - شهرک شهرداری.

سامانه شش: سیزده آبان - دولت آباد - شهر ری - پایانه شهیدسروری.

لازم به ذکر است پس از پایان مراسم، ناوگان اتوبوسرانی در اطراف خیابان های منتهی به میدان آزادی، مستقر بوده و شرکت کنندگان در راهپیمایی را به مبادی اولیه باز می گرداند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهپیمایان اتوبوسرانی 22بهمن شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، فخرالدین معصوم‌زاده با اعلام اینکه دریافت کرایه نقدی از سوی رانندگان بخش ملکی و خصوصی در تمامی مسیرها تحت هر عنوان ممنوع است، افزود: واحدهای گشت نظارتی اداره نظارت بر اتوبوسرانی موظف شدند تا به این موضوع با جدیت ورود کرده و موضوع را گزارش کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کرایه اتوبوس‌های عمومی در ناوگان اتوبوسرانی ارومیه، صرفاً می‌بایست با کارت بلیت الکترونیکی صورت گیرد، اظهار کرد: تمهیداتی اندیشیده شده که شهروندانی که به هر دلیل فاقد کارت بلیط الکترونیکی هستند بتوانند از راننده اتوبوس آن را تهیه کنند.

معصوم‌زاده با تأکید بر اینکه سیستم بلیت الکترونیک، سال‌هاست در شبکه اتوبوسرانی ارومیه با موفقیت در حال فعالیت است و تنها روش دریافت کرایه در ناوگان، استفاده از کارت بلیت است از عموم شهروندان درخواست کرد که با توجه به ممنوعیت پرداخت نقدی به رانندگان، برای سوار شدن در اتوبوس از پرداخت وجه نقد تحت هر عنوان خودداری کرده و صرفاً از کارت بلیت الکترونیکی استفاده کنند.

وی با اشاره به تعداد محدود باجه‌های شارژ کارت بلیط الکترونیکی به دلیل کمبود نیروی انسانی، ادامه داد: عمده باجه‌های شارژ کارت‌های بلیط الکترونیکی در هسته مرکزی شهر مستقر بوده و در آینده نزدیک برای سهولت در افزایش اعتبار کارت‌های بلیط الکترونیک اقداماتی صورت می‌گیرد که شهروندان بدون مراجعه به جایگاه‌های مذکور، موفق به افزایش اعتبار کارت‌های خود شوند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: اگر شهروندی تخلفی را در خطوط اتوبوسرانی مشاهده کرد و رانندگان اقدام به دریافت پول نقد کردند، می‌تواند با ارائه شماره اتوبوس به سامانه ۱۳۷ مراتب را گزارش کرده و پیگیر موضوع باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896664

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی