Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا؛  طی نشستی با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره مؤسسه علوم و فنون کیش، سیدصادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و امین محمودی نیا عضو هیأت مدیره و مدیر مالی و اداری مؤسسه علوم و فنون کیش، جوایز تیم های برگزیده رویداد بازی سازی هکاتون  یکشنبه ۲۰ بهمن  اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است این رویداد ماه گذشته توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با حمایت موسسه علوم و فنون کیش به نمایندگی از سازمان منطقه آزادکیش، در تهران برگزار شد. محوریت این رویداد آموزش زبان و جزیره کیش بوده و حمایت از آن به عنوان مسئولیت اجتماعی موسسه علوم و فنون کیش در قبال حمایت از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه آموزشی می باشد.

در این نشست دکتر مظفری ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این برنامه، بر برگزاری چنین رویدادهایی در راستای پرورش خلاقیت و نوآوری و کشف استعدادهای جوان کشورمان و معرفی ظرفیت های گردشگری و دریایی کیش تاکید کرد.

توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش نیز در این نشست از برگزاری رویداد جذب ایده تفریحات و بازی‌های دریایی در چهارم اسفند در مرکز نوآوری کیش خبر داد و از حاضرین دعوت کرد تا از طریق ثبت نام الکترونیکی در وبسایت موسسه علوم و فنون کیش در این رویداد شرکت کنند.

در پایان این نشست غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مجموع ۳۰ میلیون تومان جایزه به تیم های برگزیده اهدا کرد.

در این نشست تیم لینیا برای بازی Kish Island Hero اول شد و جایزه ۱۲ میلیون تومانی رویداد بازی سازی هکاتون را از آن خود کرد و تیم والسالوا برای بازی Kishlenj  دوم شد و 6 میلیون تومان جایزه این رویداد را دریافت کرد.

تیم آماتا برای بازی English Land و تیم پروناس برای بازی Adventure in Kish Isand سوم شدند و هر کدام موفق به دریافت سه میلیون تومان جایزه این رویداد شدند.

همچنین جایزه یک میلیون تومانی امید به پاس تقدیر از استعدادهای نوجوان به تیم مدرسه فرزانگان تقدیم شد

شایان ذکر است جایزه ۵ میلیون تومانی مؤسسه در بخش مقالات به خانم فرخنده فاضل بخششی برای مقاله "Escape Rooms" در حوزه گردشگری تقدیم شد.

گفتنی است در این رویداد رقابتی با محوریت "جزیره زیبای کیش و آموزش زبان"، گروه های شرکت کننده از سراسر ایران به تولید یک بازی رایانه ای با موضوع آموزش زبان به کودکان، نوجوانان و ناشنوایان و با در نظر گرفتن عناصر شاخص جزیره زیبای کیش اقدام کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی بازی رایانه ای خلاقیت شاخص جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیرا ریگی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در دیدار صمیمی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، اولویت سرمایه‌گذاری را با سرمایه‌گذار علمی دانست.

وی از پیشنهادها و مصوبات دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حوزه برنامه‌های اقتصاد دانش‌بنیان استقبال کرد و گفت: سرمایه‌گذاری علمی می‌تواند به‌عنوان یک رکن ارزشمند موجب توسعه اقتصادی باشد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به اهمیت کار تیمی و گروهی، عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف عالی و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه تدوین و طراحی و عرصه اجرا به صورت تیمی و گروهی انجام شود و برای دستیابی به چشم‌انداز‌های پیشروی نظام باید از تک‌روی و فردیت خارج شد.

ریگی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی منطقه آزاد چابهار، بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی و مهارتی دانشگاه‌های فعال استان سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: مشاهده مصوبات دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، نشان از توجه ویژه این مجموعه عظیم دانشگاهی به توسعه استان دارد و آرزومندیم با تعامل گسترده و همکاری امکان دستیابی به اهداف ارزشمند توسعه استان محقق شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با توجه ویژه و تمرکز بر ظرفیت‌های موجود در چابهار مسیر‌های توسعه را هموار خواهد کرد، بیان کرد: دانشگاه با داشتن نیروی متخصص یکی از ارکان اصلی و بنیادین در توسعه و تعالی محسوب می‌شود و در این راستا راه‌اندازی شورای راهبردی و هم‌اندیشی دانشگاه یکی از برنامه‌های اساسی و مهم منطقه آزاد چابهار است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره توسعه سواحل مکران و اهمیت این موضوع از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: بهره‌مندی از استادان متخصص و صاحب‌نظر برای تهیه و تدوین برنامه‌های کارآمد یکی از اهداف شورای راهبردی دانشگاه‌هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت