Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@23:17:48 GMT

اخبار مشروح ۱۳، یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۰۲۷

همزمان با شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به شکرانه ۴۱ سال پایداری ملت ایران، مردم در سراسر کشور فردا ساعت ۲۱، گلبانگ الله اکبر سر می‌دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار مشروح ۱۳ امروز اختصاص دارد به:
* قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۵ هزار و ۲۰۰ شهر و روستای کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای لطفی گفت: بیش از شش هزار خبرنگار داخلی و خارجی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را در سراسر کشور پوشش می‌دهند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* با وجود همه فشار‌های خارجی، پیشرفت‌های کشور به گونه‌ای بوده که حتی دشمنان هم نتوانسته اند از آن چشم پوشی کنند. اتحاد، همبستگی و اعتماد به مردم، رمز پیروزی‌های ۴ دهه اخیر در کشور بوده است. حالا یک بار دیگر، ملت آماده شده اند تا با اتحاد و وحدت؛ ایستادگی و استقلال خود را به جهانیان نشان دهند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* تا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کمتر از دو روز دیگر، باقی مانده... در همه این سال‌ها حضور باشکوه مردم در راهپیمایی‌بیست و دوم بهمن، علاوه بر خنثی کردن همه توطئه‌ها، ادامه مسیر انقلاب اسلامی را تضمین کرده است. بیاد داشته باشیم ۲۲ بهمن امسال مصادف است با اربعین سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   * بهره برداری همزمان از ۵۶ طرح شبکه ریلی در کشور ... این طرح‌ها با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال در استان‌های هرمزگان، اصفهان، تهران، کرمان، یزد، لرستان، فارس و نواحی شمال شرق ۲، خراسان، شمال شرق ۱، شمال غرب و جنوب اجرا شده است. مراسم افتتاح طرح‌های ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد. وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این طرح‌ها از بهره برداری دو طرح بزرگ خط دوم راه آهن تا پایان سال خبر داد.

* در آستانه ورود انقلاب اسلامی به چهل و دومین سال عمر پربرکت خود، نیروی هوافضای سپاه، از موشک رعد و موتور فوق پیشرفته سلمان رونمایی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     * گردش مالی محصولات نانویی در کشور، سالانه به بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. با پیشرفت‌های به دست آمده در این حوزه، محصولات نانویی از ایران به ۳۶ کشور صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   * رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات گفت: هرگونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی نامزدها، از صدا و سیما، نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد، ممنوع و جرم است. قرار است اسامی نامزد‌های نهایی انتخابات مجلس ۲۲ بهمن اعلام شود.

* برف، کولاک و یخبندان در ۲۰ استان کشور ... هواشناسی اعلام کرده با فعال شدن سامانه بارشی، برف و یخبندان بیشتر مناطق کشور را در برگرفته است. تا چهارشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق کشور بین ۸ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

  * شرکت گاز با توجه به سرمای هوا از هموطنان خواسته با صرفه‌جویی از افت فشار گاز در مناطق سردسیر جلوگیری کنند. بارش برف موجب مسدود شدن تعدادی از راه‌ها و مسیر‌های روستایی در استان‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و کردستان شده است. برف و سرما برخی مدارس را در این مناطق در نوبت صبح امروز تعطیل کرد.

*مدیرعامل هلال احمر استان کردستان اعلام کرد: از شب گذشته تاکنون به بیش از هزار نفر گرفتار در برف امداد رسانی شده و این افراد در مکان‌های مناسب اسکان اضطراری داده شده اند.

*در برخی استان‌ها وزش باد شدید گزارش شده. توفان با سرعت ۱۱۲ کیلومتر برخی شهر‌های استان همدان را درنوردید. با توجه به بارش برف در غرب و شمال غرب کشور و گسترش آن به دیگر مناطق پلیس راه به رانندگان توصیه کرد حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

* سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر هم تمهیداتی را برای بارش‌های پیش رو اندیشیده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
* گسترده‌ترین حمله سایبری به زیرساخت‌های کشور دفع شد. معاون وزیر ارتباطات گفت: هکر‌های اجاره‌ای گسترده‌ترین حمله تجربه شده در تاریخ ایران را علیه زیرساخت‌های کشور اجرا کردند که با سامانه‌های دفاعی ما دفع شد.

*در آستانه چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، مراسم گرامیداشت اربعین سردار اسلام با حضور ایرانیان مقیم استانبول برگزار شد.

* اتحادیه مجالس عربی در نشست فوق العاده خود در پایتخت اردن بر مخالفت با معامله قرن تاکید کرد. شرکت کنندگان در نشست امان، بر تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس تاکید کردند. مرزوق الغانم، رئیس مجلس کویت در کنفرانس اتحادیه پارلمان‌های عربی نسخه‌ای از معامله قرن ترامپ را به سطل زباله انداخت.

* ارتش سوریه با ادامه پیشروی در استان ادلب، به چند کیلومتری فرودگاه نظامی «تفتناز» نزدیک شد. این فرودگاه نزدیک بزرگ راه بین المللی دمشق - حلب واقع شده است. ارتش سوریه دیروز هم شهرک العیس را در جنوب غرب حلب از اشغال تروریست‌ها آزاد کرد.

* با وجود ممنوع بودن تظاهرات در پاریس، پایتخت فرانسه و چند شهر دیگر عرصه تظاهرات جنبش ضد سرمایه داری بود. پلیس فرانسه در شصت و پنجمین شنبه اعتراض‌های مردمی به نظام سرمایه‌داری، ده‌ها تن را بازداشت کرد. نیرو‌های پلیس در بوردو به جان معترضان افتادند. پلیس علاوه بر ضرب و شتم تظاهر کنندگان برای متفرق‌کردن ان‌ها از گاز اشک‌آور و سلاح فلش‌بال استفاده کرد.

* رد پای ویروس کرونا در مورچه خوار صدفی ... تازه‌ترین نتایج تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد احتمالا منشا ویروس کرونا پانگولین یا مورچه‌خوار پولک‌دار است. پیش از این خفاش‌ها منشا این ویروس معرفی شده بود. پیدا کردن منشاء این ویروس دانشمندان را در ساخت واکسن بیماری کمک خواهد کرد.

* شمار جان باختگان ویروس کرونا با مرگ ۸۱۳ نفر در جهان از جان باختگان سارس با مرگ ۷۷۴ نفر طی ۸ ماه در سال ۲۰۰۳ پیشی گرفت. بیش از ۳۷ هزار نفر نیز به این بیماری مبتلا هستند که حال بیش از ۶ هزار نفر آنان وخیم گزارش شده. ویروس کرونا به کشور‌هایی از جمله آمریکا، آلمان، استرالیا، کانادا، فرانسه، سوئد، تایلند، ژاپن، فیلیپین و امارات سرایت کرده است.

* حمله به نظامیان تروریست آمریکایی در افغانستان ۷ کشته برجا گذاشت. معاون شورای ولایتی ننگرهار گفت: این حمله را یک سرباز افغان انجام داده. در آغاز اعلام این خبر، «سانی لگت» سخنگوی تروریست‌های آمریکایی در افغانستان، در ادامه سیاست مخفی‌کاری، درباره شمار کشته‌های نظامیان این کشور، شمار کشته‌های این حمله را ۲ نفر اعلام کرده بود.

* نتایج اولیه انتخابات سراسری ایرلند جنوبی از رقابت نزدیک سه حزب اصلی «فاین گائل»، «فیانا فیل» و «شین فِین» حکایت دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح مشروح 13 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انقلاب اسلامی ویروس کرونا استان ها هزار نفر ۲۲ بهمن طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن

دیگر خبرها

  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه
  • افزایش دمای هوا / روز طبیعت در کرمانشاه بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور/ از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن