Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:43:16 GMT

بازیکن حریف استقلال در تیم قعرنشین لیگ برتر روسیه

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۱۲۵

بازیکن حریف استقلال در تیم قعرنشین لیگ برتر روسیه

باشگاه الشرطه عراق یک روز پیش از رویارویی آسیایی با استقلال از دریافت پیشنهاد روسی برای بازیکن جنجالی‌اش خبر داد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه السومریه نیوز عراق، باشگاه الشرطه بغداد امروز پیشنهاد رسمی باشگاه سامارای روسیه برای عقد قرارداد انتقال صفا هادی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم جوان الشرطه و تیم ملی فوتبال عراق راهی روسیه شد تا بتواند در نیم‌فصل دوم لیگ برتر این کشور برای تیم جدیدش بازی کند.

بر اساس این گزارش، باشگاه الشرطه بغداد پیش از این تهدید کرده بود از صفا هادی به دلیل ترک خودسرانه تمرین‌های گروهی و سفر به روسیه شکایت می‌کند. این بازیکن در حالی قصد پیوستن به تیم انتهای جدولی لیگ برتر روسیه را دارد که پیش از این رسانه‌های عراقی اعلام کرده بودند او مورد توجه تیم زنیت سن‌پترزبورگ قرار دارد.

سرمربی الشرطه: اطلاعات زیادی درباره استقلال داریم

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه الشرطه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه