Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصحاب بسیجی رسانه‌های فارس طی بیانیه‌ای از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی و خصوصاً استان فارس برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن که بدون شک دشمن‌شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت است، دعوت كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن چهل و یكمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج رسانه فارس بیانیه‌ای صادر كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: یوم‌الله 22 بهمن سال 1398 روزی است که پهنه جغرافیایی ایران عزیز شاهد خروش یکپارچه امت آزاده و بصیری که برای رساندن پیام ولایت‌مداری، ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی، خودباوری، حمایت از ملت‌های مظلوم، شهادت‌طلبی و هزاران منطق زیبایی که پس از چهل و یک سال مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده خارجی و فریب‌خوردگان داخلی تجربه و کسب كرده است، خواهد بود.
22 بهمن روز میثاق امت قهرمانی خواهد بود که برای تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر و رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک‌صدا فریاد ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند را سرخواهند داد، شعاری که تعبیر و تفسیر آن با شهادت فرزندان شجاع و دلیر این ملت برای جهانیان اثبات شده است.
آری! ملت ایران یک‌صدا در اربعین مالک اشتر امام خود پیام خون‌خواهی از استکبار و ایادی فریب‌خورده آن را فریاد خواهند زد؛ شجره طیبه انقلاب برای رسیدن به تکامل و سر منزل مقصود خود که ان‌شاءالله با ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) به کمال خود خواهد رسید، خون سرخ حاج قاسم‌هایی را در ریشه دارد که اجازه نخواهد داد این درخت لحظه‌ای از رویش باز بماند و از شعار راهبردی استقلال آزادی جمهوری اسلامی یک قدم عقب بنشیند.
ما برای رسیدن به قله‌های افتخار فقط بر زانوهای خود تکیه كرده و همواره شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را سرداده‌ایم و هیچ‌گاه پشیمان نبوده و نخواهیم بود.
22 بهمن‌ماه، نمود عینی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر و یادآور مجاهدت‌ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خود گذشتند. این روز بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگاه‌های دلهره‌آور تاریخ، همچون جان شیرین، حفاظت و حراست کرده و گرامی داشته‌اند.
ما اصحاب بسیجی رسانه‌های استان فارس نیز همچون ملت قدرشناس ایران، بار دیگر همگام با مردم همیشه در صحنه ضمن عرض تبریک ایام‌الله چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی و خصوصاً استان فارس برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن‌شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت است، دعوت به‌عمل می‌آوریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد اصحاب رسانه نمايش وحدت 22 بهمن استان فارس نمایش وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی

درهمه‌جای دنیا فروش نسخه ویژه یا پریمیوم پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف با امتیازات ویژه‌ای ازجمله حذف تبلیغات همراه است..یعنی کاربر وقتی نسخه پریمیمو را خریداری می‌کند علاوه‌بر دسترسی به تمام محتواها، از شر تبلیغات وقت و بی‌وقت راحت می‌شود. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، درهمه‌جای دنیا فروش نسخه ویژه یا پریمیوم پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف با امتیازات ویژه‌ای ازجمله حذف تبلیغات همراه است.یعنی کاربر وقتی نسخه پریمیمو را خریداری می‌کند علاوه‌بر دسترسی به تمام محتواها، از شر تبلیغات وقت و بی‌وقت راحت می‌شود.اما ظاهرا این قاعده در پلتفرم‌های داخلی برعکس است و مدتی است که حتی حجم تبلیغات در پلتفرم‌های داخلی بیش‌تر هم شده است .

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق