Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:44:09 GMT

تغییر نام جام یادگار امام (ره) به عبدالله موحد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۱۶۶

تغییر نام جام یادگار امام (ره) به عبدالله موحد

 حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد تغییر نام جام یادگار امام (ره) به جام عبدالله موحد گفت: طی دیداری که رییس فدراسیون کشتی با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی فرزند مرحوم سید احمد خمینی داشت، توضیحاتی را در مورد نامگذاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی کشورها به نام قهرمانان کشتی آن کشور از جمله جام‌های یاریگین و پادوبنی در روسیه، یاشاردوغو در ترکیه و دانکلوف و نیکولاپتروف در بلغارستان و چندین جام دیگر ارائه داد و با توجه به اینکه ایشان فردی ورزشی و ورزش دوست هستند، از این موضوع حمایت و استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فدراسیون کشتی تصمیم گرفت از این پس جام یادگار امام (ره) به نام جام عبدالله موحد دارنده مدال طلای المپیک و ۵ مدال طلای جهان برگزار شود.

همچنین فدراسیون کشتی با توجه به اهمیت جایگاه مرحوم سید احمد خمینی و خدمات ارزنده و بی‌شماری که آن مرحوم به حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و کشور داشتند، تصمیم بر این گرفت که از این پس رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور با نام لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) برگزار شود.

لازم به ذکر است این برای نخستین بار در تاریخ کشتی ایران است که رقابت‌های بین المللی کشتی با نام عبدالله موحد در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت خواهد شد.

منبع: فدراسیون کشتی برچسب‌ها روسیه اتحادیه جهانی کشتی سید حسن خمینی فدراسیون کشتی حسن رنگرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه اتحادیه جهانی کشتی سید حسن خمینی فدراسیون کشتی حسن رنگرز روسیه اتحادیه جهانی کشتی سید حسن خمینی فدراسیون کشتی حسن رنگرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۹ تهران در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از طرح شاخه غربی بزرگراه یادگار امام گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک بخشی از معارضین، ۲۲۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی ارتش و ۸۰۰ میلیارد تومان برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع معارضان اختصاص یافته و رفع معارضان در مرحله نهایی قرار دارد.

محمد رحیم مرتضوی افزود: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی با ترافیک مواجه بودند و امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی حاصل شود.

شهردار منطقه ۹ افزود: ۴۲ ملک با قیمت ۹۷۰ میلیارد تومان شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند و ما ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و درخواست کردیم اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم در این بازدید گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح گفت: در بخش شرقی این طرح و بزرگراه شهید شوشتری سال‌ها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است. وی افزود: با تکمیل شاخه شرقی این طرح، محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • درخشش ورزشکاران مازندران در جام «عبدالله موحد»
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد