Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین نفت تهران اظهار کرد تا ساعت ۱۰ صبح امروز برنامه‌ای برای حضور در فدراسیون فوتبال نداشته است و با تماس حیدر بهاروند و محمدحسین قریب، قبول کرده نایب یکی از این دو کاندید ریاست فدراسیون فوتبال باشد.

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده، مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران پس از حضور در فدراسیون فوتبال و اعلام کاندیداتوری در بخش نواب رییس در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: درباره انتخابات از همه کاندیدا تشکر می کنم که این انتخابات رفاقت با رقابت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تا دیروز هیچ برنامه‌ای نداشتم اما امروز صبح ۳ تن از دوستان با من تماس گرفتند تا من یکی از نواب آن‌ها باشم. نایب رییس نخست آقایان قریب یا ممبینی و نایب رییس دوم آقای بهاروند. باید ببینیم قسمت چه می‌شود اما باید تلاش کنیم وفاق و همدلی خوبی در فوتبال به وجود بیاید. اگر قسمت شد به فوتبال برگردیم در حد بضاعت خودمان برای بهبود وضعیت فوتبال ایران تلاش خواهیم کرد.

او درباره جو انتخابات افزود: من نمی‌توانم درباره شانس کسی صحبت کنم زیرا من کاندید نواب ۳ نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هستم. هر انتخاباتی می‌تواند مهندسی شده باشد اما من به این حرف نرسیده‌ام. هر کسی نقطه‌نظر خود را دارد. من تا ۱۰ صبح امروز هیچ بنایی برای شرکت در این انتخابات نداشتم و ۱۱ صبح امروز بود که بهاروند با توجه به سابقه من در کنار او در ۱۱ سال اخیر، از من درخواست کرد که به عنوان نایب رییس دوم او باشم.

قنبرزاده درباره بدهی‌های زیاد فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در واقع فدراسیون فوتبال بدهکاری زیادی دارد اما در واقع مطالبات زیادی هم از فیفا و آسیا دارد. خوشحال شدم که شنیدم با پیگیری‌های شکوری بخشی از مطالبات فدراسیون دریافت شد. حل شدن بدهی‌های فوتبال و چرخاندن فوتبال یک اجماع ملی می‌خواهد. ارگان‌های دولتی و غیردولتی هم به لحاظ همدلی و هم به لحاظ  تامین منابع مالی باید پای کار بیایند و به صورت مستمر کار کنند. شان تیم‌های ملی ما این نیست و می‌توان این مشکلات را با همدلی حل کرد. کسی کاندیدا می‌شود این مشکلات را ارزیابی کرده است و قطعا راه حلی برای آن دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال حضور در فدراسیون فوتبال نایب رییس برنامه ای صبح امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم

به گزارش "ورزش سه"، کافی است که نگاهی به رزومه اوسمار ویه‌را بیاندازید تا ببینید دوران حرفه‌ای او از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال 1994 آغاز می‌شود، زمانی که هنوز 20 ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در برنامه فوتبال برتر بیشتر در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.

ویدئو: 330719

اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم