Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@15:34:15 GMT

ویروس کرونا زمان عرضه کنسول PS5 را به تاخیر انداخت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۸۲۹

ویروس کرونا زمان عرضه کنسول PS5 را به تاخیر انداخت

این ویروس روی صنعت ساخت کنسول‌ها نیز تاثیر گذاشته و احتمال به تاخیر افتادن زمان عرضه دو کنسول PS5 و Xbox Series X به وجود آمده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، شیوع ویروس کرونا در چین بهش دت در حال افزایش بوده و کشور چین را به شدت درگیر خود کرده است؛ طبق آخرین آمار منتشر شده از تلفات این بیماری، تاکنون بیش از ۲۸ هزار نفر در چین درگیر این بیماری هستند و آمار جان‌باختگان بر اثر این بیماری نیز به بیش از ۵۶۰ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار با توجه به جمعیت کشور چین و همچنین قدرت ویروس کرونا خبر از کنترل شدن این ویروس در این کشور می‌دهد. اما در این میان بسیاری از شرکت‌های سازنده دستگاه‌های الکترونیکی که خط تولید آن‌ها در کشور چین است، به کارکنان خود اعلام کردند که برای جلوگیری از شیوع این ویروس هرچه سریع‌تر چین را ترک کنند و به این ترتیب خط تولید این شرکت‌‎ها در چین متوقف شده است.

اما به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده که اعلام می‌کند این ویروس روی صنعت ساخت کنسول‌ها نیز تاثیر گذاشته و احتمال به تاخیر افتادن زمان عرضه دو کنسول PS5 و Xbox Series X به وجود آمده است. این خبر توسط یکی از شرکت‌های بزرگ سازنده دستگاه‌های الکترونیکی در جهان منتشر شد که اعلام می‌کرد عرضه محصولات جدید دو شرکت نینتندو و اپل به دلیل کمبود قطعات خود با تاخیر مواجه شده‌اند و این وضعیت ممکن است برای دو شرکت سونی و مایکروسافت نیز بیوفتد.

شیوع این بیماری در چین باعث متوقف شدن خط تولید شرکت‌های بزرگی مانند فاکس کان و اپل شده است و طبق اعلام برخی از تحلیل گران در صورتی که این تعطیلی همین طور ادامه داشته باشد؛ عرضه کنسول‌های نسل بعدی نیز به تاخیر خواهند افتاد. در صورت صحت داشتن این خبر، می‌توان آن را یکی از بدترین خبر‌های قابل اعلام برای گیمر‌ها دانست چرا که تا الان هم معرفی نسل بعدی کنسول‌ها با تاخیر مواجه شده است و در صورت ادامه داشتن این وضعیت، ضربه بسیار زیادی به اقتصاد چین وارد خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کنسول PS5 کنسول ها ویروس کرونا زمان عرضه کشور چین کنسول ها خط تولید کنسول PS5 شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال

العین، همه رویاها و رکوردها را از الهلال گرفت و این تیم کهکشانی را از عرش به فرش، زیر کشید!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست مقابل الهلال در دیدار برگشت، به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

الهلال: بونو | سعود، تمبکتی، البلیهی، الشهرانی | نوس، میلینکوویچ ساویچ میشل | الدوساری، مالکوم | الشهری

العین: عیسی | الاحبابی، اریک، هاشمی، اوتون | برمان، پالاسیوس، نادر، یوونگ وو | کاکو، رحیمی

 در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا العین که با اندوخته پیروزی ۴-۲ از بازی رفت به ریاض آمده بود، با نتیجه ۲-۱ شکست خورد اما در مجموع با برتری ۵-۴ به فینال آسیا راه یافت تا الهلال با تمام ستاره های نامدارش حذف شود؛ می‌توان گفت هرنان کرسپو درس بزرگی به تیم‌های متمول عربستانی داد. 

نوس ابتدا از روی نقطه پنالتی سعودی ها را پیش انداخت، اما اریک خیلی زود کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم الدوساری الهلال را پیش انداخت تا امید به جبران، بیشتر شود. دو گل مردود شده العین هم به الهلال روحیه مضاعفی بخشیده بود اما آبی پوشان هر چه زدند به در بسته خوردند تا در نهایت تیمی که عامل حذف دو تیم ایرانی یعنی نساجی و سپاهان شده بود، از رسیدن به فینال آسیا باز بماند.

شاگردان ژرژ ژسوس در زدن ضربات آخر بی‌دقت عمل کردند. العین با ارائه یک بازی دفاعی منجسم و طراحی ضد حملاتی خطرناک در خانه پرافتخاترین تیم آسیا دوام آورد و در نهایت سربلند از زمین خارج شد.

در منطقه غرب نیز یوکوهاما ژاپن که در بازی رفت با یک گل باخته، به مصاف اولسان کره جنوبی می رود. بازی رفت و برگشت فینال ۲۲ اردیبهشت و ۵ خرداد برگزار می شود

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد