Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه بیان کرد که اسکوچیچ برای انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی باید مبلغی هم به فوتبال ایران پرداخت کند.

طرفداری- دراگان اسکوچیچ تا همین چهار روز پیش سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود اما بعد از پافشاری های زیاد توانست رضایت مسئولان باشگاه صنعت نفت را برای جدایی از این تیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اسکوچیچ یکباره به سمت تیم ملی ایران چرخید و به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. به گزارش خبرورزشی، محمود فکری در حاشیه ثبت نام اعضای هیات رئیسه فوتبال گفت: من امروز برای مشکلات تیمم به فدراسیون آمده ام و دیدم چند تن از قدیمی های استقلال برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد:

امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می شود بتواند فوتبال مان را از مشکلات بیرون برده و به سر منزل مقصود برساند. فکری درباره اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: این انتخاب برای من عجیب بود، باید بپذیریم اسکوچیچ باید مبلغی را بدهد که انتخاب شده است، البته نقش دلال ها و آقازاده ها بی تاثیر نبود و دیدیم این مربی بالاخره با دلال ها توانست برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شود.   فکری خاطرنشان کرد: متاسفانه اسکوچیچ رزومه خوبی نداشت و تعجب می کنم چطور سرمربی تیم ملی ایران شد. زمانی که ما هر دو در لیگ یک بودیم تیم من به قهرمانی رسید اما اسکوچیچ با بهترین بازیکنانی که فصل بعد به لیگ برتر آمدند سوم شد. بنابراین به طور حتم دست هایی در کار است که باعث می‌شود اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود و مربیان ایرانی که بدون حاشیه کار می کنند نمی توانند سرمربی تیم ملی شوند.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عنوان سرمربی سرمربی تیم ملی دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که بهدنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی