Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@06:31:20 GMT

نایب رییس پیشنهادی مشترک ۳کاندیدای ریاست فدراسیون

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۱۱۱

منصور قنبرزاده، گزینه نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد نامزد ریاست این فدراسیون باید با مشتی پُر وارد صحنه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، منصور قنبرزاده درباره انتخاب خود به عنوان نایب‌رئیس سه گزینه ریاست فدراسیون فوتبال گفت: تا روز گذشته (شنبه) برنامه‌ای نداشتم،‌ اما صبح امروز سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریب و ممبینی مرا به عنوان نایب‌رئیس اول و بهاروند به عنوان نایب رئیس دوم معرفی کرد. اگر قسمت باشد در خدمت فوتبال باشم، با تمام توان تلاش می‌کنم تا مثمرثمر باشم.

مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران درباره احتمال مهندسی در این انتخابات تصریح کرد: تنها می‌توانم درباره خودم صحبت کنم. درباره فدراسیون ورزش‌های عشایری و روستایی هم از مهندسی انتخابات صحبت می‌کنند، اما به ارزیابی شما نرسیده‌ام. به نظرات همه احترام می‌گذارم، اما تا ساعت 10 امروز بنایی برای حضور در فدراسیون نداشتم و حدود ساعت 12 حضورم در فدراسیون فوتبال قطعی شد. در دوره بهاروند چند سال عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ بودم و یک دوره در هیئت‌رئیسه فدراسیون فعالیت می‌کردم.

وی درباره بدهی 50 میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نمی‌دانم، اما فدراسیون مطالبات زیادی از فیفا دارد که شنیدم تلاش خوبی کرده‌اند و شکوری در مقر فیفا حاضر شد. پرداخت بدهی فوتبال و اداره آن به وفاق و اجماع ملی می‌خواهد. دولت و ارگان‌های غیردولتی در تأمین منابع مالی باید پای کار بیایند. شأن تیم‌های ملی ما این نیست که تیمی که سال‌ها به جام جهانی صعود کرده، چنین شرایطی داشته باشد. می‌توان این وفاق و همدلی را ایجاد کرد و نامزد ریاست فدراسیون باید شرایط را ارزیابی کرده و با مُشت پُر بیاید.

قنبرزاده در حالی اعلام کرده نایب رئیس پیشنهادی بهاروند است که تاکنون خبری مبنی بر ثبت‌نام سرپرست فعلی فدراسیون در انتخابات اعلام و منتشر نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قنبرزاده فدراسیون فوتبال تابناک ورزشی جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ریاست فدراسیون نامزد ریاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر

معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورش اقدام کرده است.



ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال



در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات