Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:51:32 GMT

شوک بزرگ به جودو؛ سنگین وزن فرانسوی بالاخره باخت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۱۳۴

شوک بزرگ به جودو؛ سنگین وزن فرانسوی بالاخره باخت

بهترین جودوکار جهان بالاخره باخت را تجربه کرد و برابر حریف ژاپنی در گرند اسلم پاریس باخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت فرانسه، تدی رینر، جودوکار فرانسوی و دارنده دو طلا و یک برنز المپیک، از سال ۲۰۱۰ تمام حریفان خود را در این رشته ورزشی شکست داده بود. او در این مدت توانسته بود ۱۵۷ مبارزه را با برد به پایان برساند تا لقب شکست‌ناپذیر به او داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال رینر بالاخره بعد از یک دهه باخت را تجربه کرد و در دور سوم رقابت‌های گرند اسلم پاریس برابر کوکورو کاگورا شکست خورد و ایپون شد.

 این باخت می‌تواند باعث نگرانی او و فرانسوی‌ها باشد که چند ماه بعد باید در بازی‌های المپیک توکیو رقابت کنند. 

رینر در حالی که ۳۰ سال سن دارد، چهارمین المپیک خود را در توکیو سپری می‌کند و به چیزی جز مدال طلا برای کشورش فکر نمی‌کند و این باخت موقعیت او را برای کسب طلای توکیو سخت‌تر از قبل می‌کند و حالا کاگورا ژاپنی امیدوار است بتواند در خانه در بازی‌های المپیک این برد ارزشمند خود را تکرار کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک

تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم بعداز آزادکاران کشورمان، قهرمان آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان حسن رنگرز با کسب دو طلا، دو نقره و یک برنز دیگر در پنج وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، بر سکوی قهرمانی تیمی مسابقات ایستادند.

سعید اسماعیلی و محمد هادی ساروی دو طلا به نشان‌های زرین روز اول افزودند تا ایران با چهار طلا قهرمانی خود را مسجل کند.

 

اسماعیلی؛ پدیده تازه فرنگی ایران و رقیب جدی گرایی

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

سعید اسماعیلی پیش از این در دور نخست با نتیجه یازده بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی هشت بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • لیلاز : اسرائیل می خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند؛ نباید در این دام بیفتیم
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک