Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@05:53:48 GMT

غیر قابل باور؛ این بازیکن باز مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۱۷۳

غیر قابل باور؛ این بازیکن باز مصدوم شد

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا در جریان تمرین امروز بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از موندودپورتیوو، عثمان دمبله پس از دو ماه مصدومیت چند روزی بود که تمریناتش را از سر گرفته بود. او امروز به تمرینات گروهی بارسا  اضافه شد و حتی حساب توئیتر رسمی بارسلونا نیز تصویری از او در حال تمرین منتشر کرد ولی طبق ادعای مارکا و رادیو راک ۱، دمبله به دلیل مصدومیت عضلانی و در میان بهت کیکه ستین و هم تیمی هایش، تمرین را نیمه کاره رها کرد و به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توئیتر بارسا سپس تصویر او را حذف کرد تا مهر تاییدی بر مصدومیت مجدد او زده باشد.

دمبله به قدری در تمرینات انفرادی آماده نشان داده بود که کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری روز گذشته خود به تمجید ویژه از او پرداخت و گفت که از مشاهده تلاش و ممارست او حتی به گریه افتاده است.

عثمان دمبله ۲۷ نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و مدتی را هم در قطر مشغول مداوا بود. پس از ۱۰ هفته گمان می رفت که او بتواند بارسا را در هفته های پیش رو همراهی کند و حالا باید منتظر ماند و دید که مصدومیت جدید،  او را چه اندازه به دور از میادین نگاه خواهد داشت.

دوری مجدد دمبله از میادین خبری بسیار بد برای بارسا خواهد بود به خصوص اینکه آنها پس از جراحی لوئیس سوارز، در انتقالات زمستانی کارلس پرز را به رم واگذار کردند و هیچ مهاجم جدیدی را نیز به خدمت نگرفتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین بارسلونا عثمان دمبله کیکه ستین لالیگا عثمان دمبله مصدوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد.

وی با بیان اینکه نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، توضیح داد: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد. یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم